REZERVACE TERMÍNU SERVISŮ E-MAILEM NEBO TEL: IVANČICE: 605 093 939 / 722 721 507
e-mail: obchod@elektrosport.cz / ivancice@elektrosport.cz
Koloběžky a hoverboardy zakoupené jinde, než v našich prodejnách neopravujeme !
PRIMÁRNĚ opravujeme elektrokola u nás zakoupené, po domluvě možný i servis kol zakoupených jinde.
Servis elektrokol je nedílnou součástí naší péče o zákazníky. U elektrokol neplatí stejné zásady jako u klasických jízdních kol, kde se dá opravit prakticky cokoli, protože všechny komponenty jsou vzájemně kompatibilní. Zde bychom chtěli opět apelovat na zákazníky, aby nekupovali elektrokola od neznámých výrobců/dovozců a dali přednost značkám, které jsou dlouhodobě na českém trhu a je u nich zaručena dostupnost náhradních dílů.
Elektrosport s.r.o., Komenského nám. 79/12, 664 91 Ivančice
tel. 605 093 939 / 722 721 507, e-mail: obchod@elektrosport.cz / ivancice@elektrosport.cz
Bezplatný záruční servis provádíme na kolech zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. Servis elektrokol, která byla zakoupena u jiného prodejce jsme schopni řešit formou zpoplatněného servisního zásahu dle ceníku.
DIAGNOSTIKA ELEKTROKOLA:
Když elektrokolo přestane fungovat nebo nejezdí jak by mělo, je třeba zjistit příčinu problému a určit postup řešení. Vlastní diagnostika se provádí za pomocí speciálních přístrojů. Vzhledem k tomu, že se jedná o elektrická zařízení obsahující velmi výkonnou baterii, rozhodně nedoporučujeme provádět opravy na elektrokolech doma.
Máte problémy s elektrokolem? Stačí odeslat poptávku, my se Vám ozveme a domluvíme se na termín a provedení diagnostiky.
PROFESIONÁLNÍ DIAGNOSTIKA BATERIE
Od roku 2021 disponujeme novou profesionální diagnostikou baterií, která díky dynamickému zatěžování přesně změří zbývající kapacitu baterie Vašeho elektrokola.
Součástí služby je také rozsáhlý tištěný report včetně zakreslení vybíjecí napěťové křivky baterie.
Díky tomu budete vědět, jak na tom Vaše baterie přesně je !
- Test kapacity baterie + detailní profesionální report: cena – 500,-
REPASE BATERIE – VÝMĚNA ČLÁNKŮ
BATERII VÁM REPASUJEME CCA DO 14 DNŮ !!!
- používáme výhradně kvalitní značkové články SAMSUNG / PANASONIC / LG / SONY – dle daného typu case
- repase jsou prováděny na profesionální úrovni a co se týče kapacity, získáte tak prakticky novou baterii
- baterie pro repasi vždy dodávejte společně s nabíječkou
- v případě repase olověných článků, nebo jiných než Li-Ion je třeba počítat s nutností výměny BMS a nabíječky = nárust ceny repase o cca. 2000,-
Repase baterie spočívá v kompletní výměně článků v baterii. Repasí baterie obnovíte životnost baterie a díky použitým vysoce kvalitním článkům zvýšíte užitnou hodnotu baterie.
Jediné co z původní baterie zůstává je obal (case) a řídící elektronika a nabíječka, kterou není ve většině případů třeba měnit.
Možná kapacita repase se odvíjí od velikosti case/obalu baterie. Reálně lze tedy přesně určit možný režim kapacity až ve výrobě.
V případě, že nejde v rámci výroby požadovanou verzi kapacity docílit, je vždy zákazník telefonicky kontaktován s nabídkou technicky proveditelné kapacity..
ORIENTAČNÍ CENÍK REPASÍ BATERIÍ – 36V | ||
KAPACITA | VELIKOST OBALU | CENA |
10,5Ah | MALÁ | 9300,- |
11,6Ah | STŘEDNÍ | 7990,- |
11,6Ah | MALÁ | 9300,- |
14Ah | STŘEDNÍ | 10500,- |
14,5Ah | VELKÁ | 8990,- |
17,4Ah | VELMI VELKÁ | 10590,- |
17,5Ah | VELKÁ | 12490,- |
20,3Ah | XXL | 11990,- |
21Ah | VELKÁ | 14490,- |
24,5Ah | XXL | 15990,- |
Finální cena repase se odvíjí od ceny v katalogu (ke stažení). Zasláním baterie souhlasíte s jejím rozebráním. V případě, že nebude možné provést repasi, zákazník nebude požadovat kompenzaci za škodu, která může rozebráním a diagnostikou vzniknout.
V případě lepených baterií, berte na vědomí, že mohou vzniknout kosmetické vady.
V případě, že je u baterie vadný systém BMS (elektronika baterie) je cena navýšena o 1500,-
Pokud je původní baterie poskládána ze žlánků LiFePo4, nebo olověných článků, je třeba výměna BMS i nabíječky. U této varianty je třeba počítat s navýšením ceny o 3000,-
V ceně repase je ekologická likvidace starých článků.
Baterie dodávejte vždy s minimálně jedním klíčem a originální nabíječkou (pokud ji máte). Usnadníte tak identifikaci typu baterie a urychlíte proces repase baterie.
Doba realizace je u běžných repasí cca 1-2 týdny od dodání baterie. V hlavní sezoně (březen-srpen) může dojít k prodloužení až na 4 týdny.
V případě jakékoli změny týkající se vlastní repase bude zákazník informován předem a bude s ním odsouhlasena případná změna ceny. Důvodem může být zjištění během realizace:
*vadná BMS
*nedostatek místa v těle baterie pro požadovanou kapacitu
* nutnost pořízení nové nabíječky
Místo pro příjem repasí: Elektrosport s.r.o., Komenského nám. 79/12, 664 91 Ivančice
Kontakt: obchod@elektrosport.cz | tel. 722 721 507
CENY SERVISU ELEKTROKOL PLATNÝ OD 1.3.2025:
Kola/koloběžky přijímáme na servis čistá, v případě dodání znečištěného kola/koloběžky nebude zakázka přijata, nebo bude po dohodě umyto a očištěno firmou Elektrosport s.r.o. za smluvní poplatek 490,- včetně DPH.
Servis elektrických prvků elektrokola:
- Test kapacity baterie + detailní profesionální report: 500,-
- Diagnostika elektrokola (elektrozástavby): 690,- /hod
- Ostatní servisní práce: 790,- /hod
Základní servis ( 790,-) – provádíme pouze na elektrokolech zakoupených na našich prodejnách
U elektrokol zakoupených v jiných prodejnách je z důvodu zajištění bezpečnosti zákazníků nezbytné, aby byla realizována celková vstupní kontrola elektrokola viz. níže.
- Kontrola protažení řetězu kalibrem
- Seřízení měniče / přesmykače
- Seřízení brzd typu „V“
- Seřízení třmenů diskových brzd , kontrola destiček
- Kontrola a dotažení šroubových spojů
- – Představec
– Hlavové složení
– Brzdové páky
– Řazení
– Kliky
– Pedály
– Sedlo
– Uchycení přehazovačky k patce
– Rychloupínáky / šrouby přední a zadní kolo - Nahuštění pneumatik na předepsaný tlak
Cena garanční prohlídky u kola nakoupeného v jiné prodejně je 1 990,-
Velký servis (3990,-)
- Seřízení měniče, případné rovnání patky měniče
- Seřízení přesmykače
- Promazání bovdenů měniče a přesmykače
- Promazání bovdenů lankových brzd
- Seřízení brzd typu „V“- výměna, nebo zabroušení a vyúhlování špalíků
- Seřízení třmenů diskových brzd, kontrola / výměna destiček
- Kontrola / výměna brzdových kotoučů
- Kontrola protažení řetězu kalibrem,, případná výměna včetně zkrácení
- Očištění kazety a řetězu od hrubých nečistot, promazání řetězu
- Seřízení přední a zadní náby
- Seřízení hlavového složení
- Kontrola funkce vidlice, vyčištění prostoru nad prachovkami, (nahuštění na předepsaný tlak), ošetření olejem
- Kontrola a dotažení všech šroubových spojení
- Dohuštění pneumatik na předepsaný tlak
Kompletní vstupní kontrola a seřízení elektrokola zakoupeného v jiné prodejně 2990,-
- Dotažení klik
- Dotažení kazety
- Dotažení motoru
- Kontrola řetězu
- Kontrola a seřízení brzd
- Dotažení kotoučů brzd
- Dotažení a srovnání patky přehazovačky
- Kontrola upínáků a spojů kol
- Kontrola brzdových pák a jejich nastavení
- Řidítka – srovnání, nastavení, dotažení
- Představec – nastavení a dotažení
- Kontrola a dotažení hlavového složení
- Kontrola a dotažení středové osy
- Kontrola uchycení baterie a zámku baterie
- Kontrola a dotažení pedálů
- Kontrola usazení plášťů a dohuštění na předepsaný tlak
- Kontrola vidlice a ošetření silikonem
- Uchycení a vyrovnání sedla – kontrola a dotažení
- Kontrola a dotažení výpletu
- Kontrola a dotažení gripů
Servis jednotlivých dílů kola:
Řazení:
- Seřízení měniče nebo přesmykače 339,-
• Výměna řadícího lanka bez seřízení 160,-
• Výměna bowdenu, zabroušení konců pod koncovkami bez seřízení 160,-
• Montáž / výměna přehazovačky nebo přesmykače bez seřízení 339,-
• Montáž / výměna řadícího mechanismu bez seřízení 339,-
Převody:
- Výměna řetězu, zkrácení 239,-
• Výměna kazety nebo vícekolečka 239,-
• Výměna zapouzdřené středové osy včetně klik 529,-
• Výměna klik samotných 319,-
• Výměna převodníků 390,-
• GO nezapouzdřené středové osy 799,-
• GO pedálu (1ks) 519,-
• Výměna pedálů 159,-
• Čištění převodů mokrou cestou bez demontáže (řetěz, kazeta, převodníky, měnič a přesmykač) 790,-
Kola:
- Centrování kola 529,- bez demontáže
• Centrování s demontáží v centrovací vidlici (povolení výpletu, vystředění dle rámu, centrování)939,- - Vyštípání starých paprsků před vyplétáním 169,-
• Rozplétání starého výpletu pro zachování původních paprsků 669,-
• Demontáž a montáž kazety pro možnost doplnění paprsků 255,-
• Demontáž a montáž šroubovacího vícekolečka pro možnost doplnění paprsků 255,-
• Seřízení náby 255,-
• Výměna náby 255,-
• Výměna korpusu (ořechu) pastorku 255,-
Pláště, duše:
• Mytí znečištěného pláště a ráfku (vymontované kolo) 205,-
• Výměna pláště nebo duše včetně nahuštění (vymontované kolo) 245,-
• Výměna pláště nebo duše + nahuštění včetně usazení do rámu či vidlice 329,-
• Výměna pláště nebo duše + nahuštění včetně usazení do rámu či vidlice – kolo se zadním motorem 485,-
• Lepení píchlé vymontované duše (1 záplata) 165,-
• Lepení nevymontované duše (1 záplata) 205,-
Brzdy (cena za 1 brzdu):
- Seřízení brzdy typu „V“ 205,-
• Promazání bovdenů (1 tah) 89,-
• Výměna špalíků bez seřízení 165,-
• Výměna brzdového lanka bez seřízení (1tah) 165,-
• Výměna brzdového bovdenu, zabroušení konců bez seřízení (1tah) 165,-
• Výměna brzdové páky, nebo brzdové čelisti bez seřízení 165,-
• Montáž hydraulické brzdy (naplněná a odvzdušněná) + seřízení 800,-
• Montáž hydraulické brzdy (vč. zkrácení hadic, naplnění, odvzdušnění, seřízení) 1620,-
• Výměna kapaliny, odvzdušnění, seřízení 1150,-
• Seřízení kotoučové brzdy 245,-
• Výměna brzdových destiček Shimano a pod. (včetně seřízení) 380,-
• Výměna brzdových destiček Avid a pod.(včetně seřízení) 390,-
• Rovnání / Výměna brzdového kotouče 245,-
Rám, vidlice, hlavové složení:
- Seřízení hlavového složení A-HEAD 165,-
• Seřízení závitového hlavového složení 165,-
• Montáž hlavového složení a vidlice 940,-
• GO hlavového složení (rozebrání, vyčištění, mazání, sestavení, seřízení) 1100,-
• Zkrácení sloupku vidlice v přípravku, nalisování ježka 395,-
• Rovnání patky přehazovačky 245,-
Ostatní:
- Montáž / výměna řídítek (bez gripů, rohů a pák) 205,-
• Montáž / výměna představce (bez gripů, rohů a pák) 205,-
• Montáž / výměna sedla nebo sedlovky 169,-
• Montáž rohů (+posunutí brzdových pák, řazení a gripů) 245,-
• Výměna gripů 150,-
Doplňky.
- Montáž a nastavení tachometru 180,-
• Montáž osvětlení (bateriové) 149,-
• Montáž blatníku se vzpěrami 1ks 269,-
• Montáž blatníku bez vzpěr 1ks 149,-
• Montáž dětské sedačky, 465,-
• Montáž nosiče 295,-
• Montáž stojánku 155,-
Programování.
- • Navýšení rychlosti bez chipu – 2000,-
• Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – ES POWER 890,-
• Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – STŘEDOVÝ POHON BAFANG 1290,-
• Navýšení rychlosti chipem CHIPtuning (BROSE) – 6 500,-
Ostatní neuvedené práce: 790,- / hod. (práce jsou účtovány po půlhodinách)
Poskládání a seřízení elektrokola zakoupeného v jiné prodejně: 3 690,- (u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je poskládání a seřízení zdarma !!)
Garanční prohlídka elektrokola zakoupeného v jiném obchodě – 1 700,- (u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je garanční prohlídka zdarma !!)
Výměna 8,5″ duše elektrokoloběžky (xiaomi apod.) – 1290,- (provádíme pouze na pobočce v Ivančicích)
Ceny uvedeny včetně DPH
Garanční prohlídka:
I přes to, že věnujeme předprodejnímu servisu maximální úsilí, je vhodné elektrokolo začátkem jeho provozu znovu zkontrolovat. Díly si během prvních kilometrů na sebe lidově řečeno „sednou“.
Garanční prohlídka je u nás zdarma. Výrobci běžně předepisují provedení garanční prohlídky po ujetí 150km (viz. návody k obsluze k danému elektrokolu). Ve firmě Elektrosport s.r.o. vyházíme zákazníkům maximálně vstříc a tak akceptujeme bezplatné provedení garanční prohlídky až do nájezdu 250km. Pokud přivezete na servis elektrokolo s nájezdem více než 250km od jeho koupi a uvedení do provozu, již se nejedná o garanční prohlídku, ale běžný servis zpoplatněný dle aktuálního ceníku viz výše.
Garanční prohlídka zdarma obsahuje:
- kontrola šroubových spojů a dotažení momentovým klíčem na předepsané hodnoty
- vizuální kontrola funkčních součástí elektrokola
- seřízení zadního měniče + přesmykače
- seřízení brzd elektrokola, dotažení brzdových kotoučů momentovým klíčem
- test jízdou do vzdálenosti 1km
Kola/koloběžky přijímáme na servis čistá, v případě dodání znečištěného kola/koloběžky nebude zakázka přijata, nebo bude po dohodě umyto a očištěno firmou Elektrosport s.r.o. za smluvní poplatek 490,- včetně DPH.
Účtování skladného
Z důvodů omezených skladovacích prostor jsme nuceni začít účtovat skladné – náš servis není skladiště !!
Pokud si zákazník nevyzvedne vyřízenou zakázku v dohodnutém termínu (počínaje 30. dnem po dohodnutém termínu zhotovení), bude mu účtováno skladné ve výši 100,- Kč (včetně DPH) za každý započatý den od ukončení opravy po její převzetí zákazníkem.
O ukončení opravy bude zákazník vždy informován oznámením zaslaným některým z
komunikačních prostředků nebo mu bude termín sdělen při převzetí zakázky na
servis. Zákazník stvrzuje, při příjmu zakázky do servisu, že byl s výše
uvedenými podmínkami seznámen.
Skladné nebude účtováno po vzájemné dohodě obou smluvních stran.
V případě nezájmu zákazníka o opravenou zakázku a její nevyzvednutí do 6 měsíců, budeme postupovat dle § 656 občanského zákoníku.
Děkujeme za pochopení.
OPRAVY ELEKTROKOL (aneb co je třeba udělat když se něco pokazí)
PORUCHA KABELÁŽE ELEKTROKOLA:
Kabely elektrokol patří mezi nejnamáhanější komponenta. 50% vzniklých problému na elektrokolech je způsobeno jejich poškozením ať už v důsledku pádu, nebo stářím kabeláže. [více o kabelážích elektrokol]
ŘEŠENÍ: výměna vadné části kabeláže
FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká
VADNÁ BATERIE:
Poškození baterie je druhou nejčastější příčinou poruchy elektrokola. Baterie ztrácí svou kapacitu jak špatným užíváním, tak stářím. Základní diagnostikou jsme schopni změřit stávající kapacitu. V případě, že je baterie u konce své životnosti, bývá nejrychlejší i nejlevnější řešení výměna celé baterie, případně repase baterie. [více o bateriích elektrokol]
ŘEŠENÍ: výměna baterie elektrokola
FINANČNÍ NÁROČNOST: střední
PORUCHA MOTORU NEBO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY:
Jedná se o nejzávažnější poruchu, která se vždy řeší výměnou. Řídící jednotka je vždy kompatibilní jen s daným typem motoru. Zde je tedy klíčové, aby měl dodavatel k dispozici náhradní díl. V případě nedostupnosti náhradního dílu je třeba vyměnit celou elektrosadu (kromě baterie) [více o řídících jednotkách elektrokol]; [více o motorech elektrokol]
ŘEŠENÍ: výměna motoru nebo řídící jednotky, případně celé elektrosady
FINANČNÍ NÁROČNOST: střední až vysoká
PORUCHA DISPLEJE:
Nejčastějším důvodem je mechanické poškození dipleje (pádem) a důsledkem toho také natečení vody do displeje. Řeší se výměnou za jiný kus kompatibilní s řídící jednotkou. Zde je opět dobré dobré mít elektrokolo od renomovaného výrobce, který má skladem dostatek náhradních dílů. [více o displejích elektrokol]
ŘEŠENÍ: výměna displeje
FINANČNÍ NÁROČNOST: nízká – střední
PORUCHA SNÍMAČE ŠLAPÁNÍ / BRZDOVÝCH PÁK :
Snímače šlapání a brzdové páky jsou relativně levným, snadno nahraditelným dílem. Výjimkou jsou torzní senzory, kde je servisní zásah poněkud náročnější a pořizovací cena samotného torzního senzoru je až v řádech tisícíkorun. [více o bzdových pákách elektrokol], [více o snímačích šlapání elektrokol]
ŘEŠENÍ: výměna dílů
FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká – střední (u torzních snímačů)
Veškeré servisní úkony vždy po zjištění závady konzultujeme se zákazníkem. Jelikož se nám stávalo, že po zjištění závady a odhadu ceny opravy si zákazníci převážně starší typy elektrokol nevyzvedli, účtujeme za diagnostiku závady paušální poplatek 500 Kč. Tato částka je nevratná i v případě, že zákazník elektrokolo nebude chtít opravit. Tato částka slouží pouze na pokrytí reálných nákladů na dopravu technika na pobočku a strávený čas při diagnostice závady.
Již více než 8 let provozujeme cykloprodejnu se špičkovým servisem jízdních kol. Zaručujeme Vám že o kola bude 100% postaráno