Servis

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O BĚŽNÝ SERVIS A GARANČNÍ PROHLÍDKU SI PROSÍM TELEFONICKY REZERVUJTE TERMÍN – 722 721 507

Z DŮVODU VELKÉHO VYTÍŽENÍ  SERVISUJEME VÝHRADNĚ ELEKTROKOLOBĚŽKY A ELEKTROKOLA ZAKOUPENÁ NA NAŠÍ PRODEJNĚ 

NAVÝŠENÍ RYCHLOSTI ELEKTROKOLA PROVÁDÍME I U ELEKTROKOL ZAKOUPENÝCH JINDE


Servis elektrokol je nedílnou součástí naší péče o zákazníky. U elektrokol neplatí stejné zásady jako u klasických jízdních kol, kde se dá opravit prakticky cokoli, protože všechny komponenty jsou vzájemně kompatibilní. Zde bychom chtěli opět apelovat na zákazníky, aby nekupovali elektrokola od neznámých výrobců/dovozců a dali přednost značkám, které jsou dlouhodobě na českém trhu a je u nich zaručena dostupnost náhradních dílů.

 

Diagnostiku a následný servis provádí specialista na prodejně v Brně:

Mojmírovo nám. 22.  – tel. 722 721 507, e-mail: obchod@elektrosport.cz

 

Bezplatný záruční servis provádíme na kolech zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. Servis elektrokol, která byla zakoupena u jiného prodejce jsme schopni řešit formou zpoplatněného servisního zásahu dle ceníku.

Servis elektrokol Brno - poptávka diagnostiky

DIAGNOSTIKA ELEKTROKOLA:

Když elektrokolo přestane fungovat nebo nejezdí jak by mělo, je třeba zjistit příčinu problému a určit postup řešení. Vlastní diagnostika se provádí za pomocí speciálních přístrojů. Vzhledem k tomu, že se jedná o elektrická zařízení obsahující velmi výkonnou baterii, rozhodně nedoporučujeme provádět opravy na elektrokolech doma.

Máte problémy s elektrokolem? Stačí odeslat poptávku, my se Vám ozveme a domluvíme se na termín a provedení diagnostiky.

PROFESIONÁLNÍ DIAGNOSTIKA BATERIE

diagnostika baterie elektrokola

Od roku 2021 disponujeme novou profesionální diagnostikou baterií, která díky dynamickému zatěžování přesně změří zbývající kapacitu baterie Vašeho elektrokola.

Součástí služby je také rozsáhlý tištěný report včetně zakreslení vybíjecí napěťové křivky baterie.

Díky tomu budete vědět, jak na tom Vaše baterie přesně je !

  • Test kapacity baterie + detailní profesionální report: cena – 500,-

REPASE BATERIE – VÝMĚNA ČLÁNKŮ

BATERII VÁM REPASUJEME CCA DO 14 DNŮ !!!

  • používáme výhradně kvalitní značkové články SAMSUNG / PANASONIC / LG / SONY – dle daného typu case
  • repase jsou prováděny na profesionální úrovni a co se týče kapacity, získáte tak prakticky novou baterii
  • baterie pro repasi vždy dodávejte společně s nabíječkou
  • v případě repase olověných článků, nebo jiných než Li-Ion je třeba počítat s nutností výměny BMS a nabíječky = nárust ceny repase o cca. 2000,-

Repase baterie spočívá v kompletní výměně článků v baterii. Repasí baterie obnovíte životnost baterie a díky použitým vysoce kvalitním článkům zvýšíte užitnou hodnotu baterie.

Jediné co z původní baterie zůstává je obal (case) a řídící elektronika a nabíječka, kterou není ve většině případů třeba měnit.

Možná kapacita repase se odvíjí od velikosti case/obalu baterie. Reálně lze tedy přesně určit možný režim kapacity až ve výrobě.

V případě, že nejde v rámci výroby požadovanou verzi kapacity docílit, je vždy zákazník telefonicky kontaktován s nabídkou technicky proveditelné kapacity.

 

.


repase baterií

Ceník repasí v PDF:  cenik-repasi-2021


 


V případě, že je u baterie vadný systém BMS (elektronika baterie) je cena navýšena o 1500,-

Pokud je původní baterie poskládána ze žlánků LiFePo4, nebo olověných článků, je třeba výměna BMS i nabíječky. U této varianty je třeba počítat s navýšením ceny o 3000,-

V ceně repase je ekologická likvidace starých článků.

Baterie dodávejte vždy s minimálně jedním klíčem a originální nabíječkou (pokud ji máte). Usnadníte tak identifikaci typu baterie a urychlíte proces repase baterie.

Doba realizace je u běžných repasí cca 1-2 týdny od dodání baterie. V hlavní sezoně (březen-srpen) může dojít k prodloužení až na 4 týdny.

V případě jakékoli změny týkající se vlastní repase bude zákazník informován předem a bude s ním odsouhlasena případná změna ceny. Důvodem může být zjištění během realizace:

*vadná BMS

*nedostatek místa v těle baterie pro požadovanou kapacitu

* nutnost pořízení nové nabíječky


Místo pro příjem repasí: Mojmírovo nám. 22, 612 00 Brno – prodejna Elektrosport s.r.o.

Kontakt: obchod@elektrosport.cz | tel. 722 721 507

CENY SERVISU ELEKTROKOL:

 Servis elektrických prvků elektrokola:

  • Test kapacity baterie + detailní profesionální report: 500,-
  • Diagnostika elektrokola (elektrozástavby): 550,- /hod
  • Ostatní servisní práce: 550,- /hod

Základní servis ( 490,-)

  • Kontrola protažení řetězu kalibrem
  • Seřízení měniče
  • Seřízení přesmykače
  • Seřízení brzd typu „V“, zabroušení a vyúhlování špalíků
  • Seřízení třmenů diskových brzd , kontrola destiček
  • Kontrola a dotažení všech šroubových spojů
  • Nahuštění pneumatik na předepsaný tlak

Velký servis (2490,-)

  • Seřízení měniče, případné rovnání patky měniče
  • Seřízení přesmykače
  • Promazání bovdenů měniče a přesmykače
  • Promazání bovdenů lankových brzd
  • Seřízení brzd typu „V“- výměna, nebo zabroušení a vyúhlování špalíků
  • Seřízení třmenů diskových brzd, kontrola / výměna destiček
  • Kontrola / výměna brzdových kotoučů
  • Kontrola protažení řetězu kalibrem,, případná výměna včetně zkrácení
  • Očištění kazety a řetězu od hrubých nečistot, promazání řetězu
  • Seřízení přední a zadní náby
  • Seřízení hlavového složení
  • Kontrola funkce vidlice, vyčištění prostoru nad prachovkami, (nahuštění na předepsaný tlak), ošetření olejem
  • Kontrola a dotažení všech šroubových spojení
  • Dohuštění pneumatik na předepsaný tlak

 

Servis jednotlivých dílů kola:

Řazení:

  • Seřízení měniče nebo přesmykače 150,-
    • Výměna řadícího lanka bez seřízení 100,-
    • Výměna bowdenu, zabroušení konců pod koncovkami bez seřízení 100,-
    • Montáž / výměna přehazovačky nebo přesmykače bez seřízení 200,-
    • Montáž / výměna řadícího mechanismu bez seřízení 200,-

Převody:

  • Výměna řetězu, zkrácení  150,-
    • Výměna kazety nebo vícekolečka 150,-
    • Výměna zapouzdřené středové osy včetně klik 350,-
    • Výměna klik samotných 200,-
    • Výměna převodníků 250,-
    • GO nezapouzdřené středové osy 500,-
    • GO pedálu (1ks) 300,-
    • Výměna pedálů 100,-
    • Čištění převodů mokrou cestou bez demontáže (řetěz, kazeta, převodníky, měnič a přesmykač) 450,-

  Kola:

  • Centrování kola 300,- bez demontáže
    • Centrování s demontáží v centrovací vidlici (povolení výpletu, vystředění dle rámu, centrování) 500,-
    • Vypletení kola z nových dílů, vycentrování, + centrování po 100 km 1200,-
    • Vypletení kola s elektromotorem z nových dílů, vycentrování, + centrování po 100 km 1500,-
    • Vyštípání starých paprsků před vyplétáním 100,-
    • Rozplétání starého výpletu pro zachování původních paprsků 400,-
    • Demontáž a montáž kazety pro možnost doplnění paprsků 150,-
    • Demontáž a montáž šroubovacího vícekolečka pro možnost doplnění paprsků 150,-
    • Seřízení náby 150,-
    • Výměna náby 150,-
    • Výměna korpusu (ořechu) pastorku 150,-

Pláště, duše:
• Výměna pláště nebo duše včetně nahuštění (vymontované kolo) 120,-
• Výměna pláště nebo duše včetně nahuštění včetně usazení do rámu či vidlice 200,-
• Lepení píchlé vymontované duše (1 záplata) 150,-
• Lepení nevymontované duše (1 záplata) 120,-

Brzdy (cena za 1 brzdu):

  • Seřízení brzdy typu „V“ 120,-
    • Promazání bovdenů (1 tah) 60,-
    • Výměna špalíků bez seřízení 100,-
    • Výměna brzdového lanka bez seřízení (1tah) 100,-
    • Výměna brzdového bovdenu, zabroušení konců bez seřízení (1tah) 100,-
    • Výměna brzdové páky, nebo brzdové čelisti bez seřízení 100,-
    • Montáž hydraulické brzdy (naplněná a odvzdušněná) + seřízení 500,-
    • Montáž hydraulické brzdy (vč. zkrácení hadic, naplnění, odvzdušnění, seřízení) 900,-
    • Výměna kapaliny, odvzdušnění, seřízení 700,-
    • Seřízení kotoučové brzdy 150,-
    • Výměna brzdových destiček Shimano a pod. (včetně seřízení) 250,-
    • Výměna brzdových destiček Avid a pod.(včetně seřízení) 250,-
    • Rovnání brzdového kotouče 150,-

 

Rám, vidlice, hlavové složení:

  • Seřízení hlavového složení A-HEAD 100,-
    • Seřízení závitového hlavového složení 120,-
    • Montáž hlavového složení a vidlice 600,-
    • GO hlavového složení (rozebrání, vyčištění, mazání, sestavení, seřízení) 590,-
    • Zkrácení sloupku vidlice v přípravku, nalisování ježka 250,-
    • Rovnání patky přehazovačky 150,-

 

Ostatní:

  • Montáž / výměna řídítek (bez gripů, rohů a pák) 120,-
    • Montáž / výměna představce (bez gripů, rohů a pák) 120,-
    • Montáž / výměna sedla nebo sedlovky 100,-
    • Montáž rohů (+posunutí brzdových pák, řazení a gripů) 150,-
    • Výměna gripů 120,-

Doplňky.

  • Montáž a nastavení tachometru 150,-
    • Montáž osvětlení (bateriové) 100,-
    • Montáž blatníku se vzpěrami 1ks 190,-
    • Montáž blatníku bez vzpěr 1ks 100,-
    • Montáž dětské sedačky, 350,-
    • Montáž nosiče 190,-
    • Montáž stojánku 90,-

Programování.

  • • Navýšení rychlosti bez chipu – 2000,-
    • Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – ES POWER 690,-
    • Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – STŘEDOVÝ POHON BAFANG 990,-
    • Navýšení rychlosti chipem CHIPtuning  (BROSE) – 5 900,-

Ostatní neuvedené práce: 550,- / hod. (práce jsou účtovány po půlhodinách)

Poskládání a seřízení elektrokola zakoupeného v jiné prodejně: 2 900,-  (u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je poskládání a seřízení zdarma !!)

Garanční prohlídka elektrokola zakoupeného v jiném obchodě – 1 500,- (u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je garanční prohlídka zdarma !!)

 

Kola přijímáme na servis čistá, v opačném případě nemusí být zakázka přijata.

V případě dodání špinavého kola může být po dohodě kolo umyto a očištěno firmou Elektrosport s.r.o. za smluvní poplatek 400,- včetně DPH

Ceny uvedeny včetně DPH

 

Účtování skladného

Z důvodů omezených skladovacích prostor jsme nuceni začít účtovat skladné – náš servis není skladiště !!

Pokud si zákazník nevyzvedne vyřízenou zakázku v dohodnutém termínu (počínaje 30. dnem po dohodnutém termínu zhotovení), bude mu účtováno skladné ve výši 100,- Kč (včetně DPH) za každý započatý den od ukončení opravy po její převzetí zákazníkem.

O ukončení opravy bude zákazník vždy informován oznámením zaslaným některým z
komunikačních prostředků nebo mu bude termín sdělen při převzetí zakázky na
servis. Zákazník stvrzuje, při příjmu zakázky do servisu, že byl s výše
uvedenými podmínkami seznámem.

Skladné nebude účtováno po vzájemné dohodě obou smluvních stran.

V případě nezájmu zákazníka o opravenou zakázku a její nevyzvednutí do 6 měsíců, budeme postupovat dle § 656 občanského zákoníku.

 

Děkujeme za pochopení.


OPRAVY ELEKTROKOL (aneb co je třeba udělat když se něco pokazí)

PORUCHA KABELÁŽE ELEKTROKOLA:

porucha kabeláže elektrokoloKabely elektrokol patří mezi nejnamáhanější komponenta. 50% vzniklých problému na elektrokolech je způsobeno jejich poškozením ať už v důsledku pádu, nebo stářím kabeláže. [více o kabelážích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna vadné části kabeláže

FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká

 

 

VADNÁ BATERIE:

servis baterie elektrokolaPoškození baterie je druhou nejčastější příčinou poruchy elektrokola. Baterie ztrácí svou kapacitu jak špatným užíváním, tak stářím. Základní diagnostikou jsme schopni změřit stávající kapacitu. V případě, že je baterie u konce své životnosti, bývá nejrychlejší i nejlevnější řešení výměna celé baterie, případně repase baterie. [více o bateriích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna baterie elektrokola

FINANČNÍ NÁROČNOST: střední

 

 

PORUCHA MOTORU NEBO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY:

servis motoru, servis řídící jednotky elektrkolaJedná se o nejzávažnější poruchu, která se vždy řeší výměnou. Řídící jednotka je vždy kompatibilní jen s daným typem motoru. Zde je tedy klíčové, aby měl dodavatel k dispozici náhradní díl. V případě nedostupnosti náhradního dílu je třeba vyměnit celou elektrosadu (kromě baterie)  [více o řídících jednotkách elektrokol][více o motorech elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna motoru nebo řídící jednotky, případně celé elektrosady

FINANČNÍ NÁROČNOST: střední až vysoká

 

 

PORUCHA DISPLEJE:

servis displeje elektrokolaNejčastějším důvodem je mechanické poškození dipleje (pádem) a důsledkem toho také natečení vody do displeje. Řeší se výměnou za jiný kus kompatibilní s řídící jednotkou. Zde je opět dobré dobré mít elektrokolo od renomovaného výrobce, který má skladem dostatek náhradních dílů. [více o displejích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna displeje

FINANČNÍ NÁROČNOST: nízká – střední

 

 

PORUCHA SNÍMAČE ŠLAPÁNÍ / BRZDOVÝCH PÁK :

servis brzd servis snímače šlapán elektrokolaSnímače šlapání a brzdové páky jsou relativně levným, snadno nahraditelným dílem. Výjimkou jsou torzní senzory, kde je servisní zásah poněkud náročnější a pořizovací cena samotného torzního senzoru je až v řádech tisícíkorun.  [více o bzdových pákách elektrokol][více o snímačích šlapání elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna dílů

FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká – střední (u torzních snímačů)


Veškeré servisní úkony vždy po zjištění závady konzultujeme se zákazníkem. Jelikož se nám stávalo, že po zjištění závady a odhadu ceny opravy si zákazníci převážně starší typy elektrokol nevyzvedli, účtujeme za diagnostiku závady paušální poplatek 500 Kč. Tato částka je nevratná i v případě, že zákazník elektrokolo nebude chtít opravit. Tato částka slouží pouze na pokrytí reálných nákladů na dopravu technika na pobočku a strávený čas při diagnostice závady.

Již více než 6 let provozujeme cykloprodejnu se špičkovým servisem jízdních kol. Zaručujeme Vám že o kola bude 100% postaráno