Servis

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI. Z KAPACITNÍCH DŮVODŮ SERVISUJEME POUZE ELEKTROKOLA ZAKOUPENÁ V NAŠÍ PRODEJNĚ NEBO NA E-SHOPU. LEVNÁ ČÍNSKÁ A OBCHOĎÁKOVÁ KOLA K NÁM PROSÍM NEVOZTE

Servis elektrokol je nedílnou součástí naší péče o zákazníky. U elektrokol neplatí stejné zásady jako u klasických jízdních kol, kde se dá opravit prakticky cokoli, protože všechny komponenty jsou vzájemně kompatibilní. Zde bychom chtěli opět apelovat na zákazníky, aby nekupovali elektrokola od neznámých výrobců/dovozců a dali přednost značkám, které jsou dlouhodobě na českém trhu a je u nich zaručena dostupnost náhradních dílů.

Diagnostiku a následný servis provádí specialista na prodejně v Brně i na pobočce v Ivančicích. 

Bezplatný záruční servis provádíme na kolech zakoupených u nás. Servis elektrokol, která byla zakoupena u jiného prodejce jsme schopni řešit formou zpoplatněného servisního zásahu.


Servis elektrokol Brno - poptávka diagnostiky

DIAGNOSTIKA ELEKTROKOLA:

Když elektrokolo přestane fungovat nebo nejezdí jak by mělo, je třeba zjistit příčinu problému a určit postup řešení. Vlastní diagnostika se provádí za pomocí speciálních přístrojů. Vzhledem k tomu, že se jedná o elektrická zařízení obsahující velmi výkonnou baterii, rozhodně nedoporučujeme provádět opravy na elektrokolech doma.

Máte problémy s elektrokolem? Stačí odeslat poptávku, my se Vám ozveme a domluvíme se na termín a provedení diagnostiky.


OPRAVY ELEKTROKOL (aneb co je třeba udělat když se něco pokazí)

PORUCHA KABELÁŽE ELEKTROKOLA:

porucha kabeláže elektrokoloKabely elektrokol patří mezi nejnamáhanější komponenta. 50% vzniklých problému na elektrokolech je způsobeno jejich poškozením ať už v důsledku pádu, nebo stářím kabeláže. [více o kabelážích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna vadné části kabeláže

FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká

VADNÁ BATERIE:

servis baterie elektrokolaPoškození baterie je druhou nejčastější příčinou poruchy elektrokola. Baterie ztrácí svou kapacitu jak špatným užíváním, tak stářím. Základní diagnostikou jsme schopni změřit stávající kapacitu. V případě, že je baterie u konce své životnosti, bývá nejrychlejší i nejlevnější řešení výměna celé baterie. Zákazník si může vybrat z široké škály baterií a zvýšit tak navíc stávající dojezd. [více o bateriích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna baterie elektrokola

FINANČNÍ NÁROČNOST: střední

PORUCHA MOTORU NEBO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY:

servis motoru, servis řídící jednotky elektrkolaJedná se o nejzávažnější poruchu, která se vždy řeší výměnou. Řídící jednotka je vždy kompatibilní jen s daným typem motoru. Zde je tedy klíčové, aby měl dodavatel k dispozici náhradní díl. V případě nedostupnosti náhradního dílu je třeba vyměnit celou elektrosadu (kromě baterie)  [více o řídících jednotkách elektrokol][více o motorech elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna motoru nebo řídící jednotky, případně celé elektrosady

FINANČNÍ NÁROČNOST: střední až vysoká

PORUCHA DISPLEJE:

servis displeje elektrokolaNejčastějším důvodem je mechanické poškození dipleje (pádem) a důsledkem toho také natečení vody do displeje. Řeší se výměnou za jiný kus kompatibilní s řídící jednotkou. Zde je opět dobré dobré mít elektrokolo od renomovaného výrobce, který má skladem dostatek náhradních dílů. [více o displejích elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna displeje

FINANČNÍ NÁROČNOST: nízká – střední

PORUCHA SNÍMAČE ŠLAPÁNÍ / BRZDOVÝCH PÁK :

servis brzd servis snímače šlapán elektrokolaSnímače šlapání a brzdové páky jsou relativně levným, snadno nahraditelným dílem. Výjimkou jsou torzní senzory, kde je servisní zásah poněkud náročnější a pořizovací cena samotného torzního senzoru je až v řádech tisícíkorun.  [více o bzdových pákách elektrokol][více o snímačích šlapání elektrokol]

ŘEŠENÍ: výměna dílů

FINANČNÍ NÁROČNOST: velmi nízká – střední (u torzních snímačů)


Veškeré servisní úkony vždy po zjištění závady konzultujeme se zákazníkem. Jelikož se nám stávalo, že po zjištění závady a odhadu ceny opravy si zákazníci převážně starší typy elektrokol nevyzvedli, účtujeme za diagnostiku závady paušální poplatek 500 Kč. Tato částka je nevratná i v případě, že zákazník elektrokolo nebude chtít opravit. Tato částka slouží pouze na pokrytí reálných nákladů na dopravu technika na pobočku a strávený čas při diagnostice závady.

Již více než 6 let provozujeme cykloprodejnu se špičkovým servisem jízdních kol. Zaručujeme Vám že o kola bude 100% postaráno


CENY SERVISU ELEKTROKOL:

Servis elektrických prvků elektrokola:

  • Test kapacity baterie / vybíjecí křivka: 400,-
  • Diagnostika elektrokola (elektrozástavby): 500,-
  • Ostatní servisní práce: 450,- /hod

Základní servis ( 500,-)

  • Kontrola protažení řetězu kalibrem
  • Seřízení měniče
  • Seřízení přesmykače
  • Promazání bovdenů měniče, přesmykače případně lankových brzd
  • Seřízení brzd typu „V”, zabroušení a vyúhlování špalíků
  • Seřízení třmenů diskových brzd , kontrola destiček
  • Kontrola a dotažení všech šroubových spojů
  • Nahuštění pneumatik na předepsaný tlak

Velký servis (1000,-)

  • Seřízení měniče, případné rovnání patky měniče
  • Seřízení přesmykače
  • Promazání bovdenů měniče a přesmykače
  • Promazání bovdenů lankových brzd
  • Seřízení brzd typu „V”- výměna, nebo zabroušení a vyúhlování špalíků
  • Seřízení třmenů diskových brzd, kontrola / výměna destiček
  • Kontrola / výměna brzdových kotoučů
  • Kontrola protažení řetězu kalibrem,, případná výměna včetně zkrácení
  • Očištění kazety a řetězu od hrubých nečistot, promazání řetězu
  • Seřízení přední a zadní náby
  • Seřízení hlavového složení
  • Kontrola funkce vidlice, vyčištění prostoru nad prachovkami, (nahuštění na předepsaný tlak), ošetření olejem
  • Kontrola a dotažení všech šroubových spojení
  • Dohuštění pneumatik na předepsaný tlak

 

Servis jednotlivých dílů kola:

Řazení:

  • Seřízení měniče nebo přesmykače 100,-
    • Výměna řadícího lanka bez seřízení 50,-
    • Výměna bovdenu, zabroušení konců pod koncovkami bez seřízení 50,-
    • Montáž / výměna přehazovačky nebo přesmykače bez seřízení 100,-
    • Montáž / výměna řadícího mechanismu bez seřízení 100,-

Převody:

  • Výměna řetězu, zkrácení  90,-
    • Výměna kazety nebo vícekolečka 80,-
    • Výměna zapouzdřené středové osy včetně klik 250,-
    • Výměna klik samotných 100,-
    • Výměna převodníků 200,-
    • GO nezapouzdřené středové osy 240,-
    • GO pedálu (1ks) 190,-
    • Výměna pedálů 60,-
    • Čištění převodů mokrou cestou bez demontáže (řetěz, kazeta, převodníky, měnič a přesmykač) 250,-

  Kola:

  • Centrování kola 150,-
    • Centrování s demontáží v centrovací vidlici (povolení výpletu, vystředění dle rámu, centrování) 350,-
    • Vypletení kola z nových dílů, vycentrování, + centrování po 100 km 700,-
    • Vypletení kola s elektromotorem z nových dílů, vycentrování, + centrování po 100 km 800,-
    • Vyštípání starých paprsků před vyplétáním 50,-
    • Rozplétání starého výpletu pro zachování původních paprsků 200,-
    • Demontáž a montáž kazety pro možnost doplnění paprsků 100,-
    • Demontáž a montáž šroubovacího vícekolečka pro možnost doplnění paprsků 100,-
    • Seřízení náby 80,-
    • Výměna náby 100,-
    • Výměna korpusu (ořechu) pastorku 100,-

Pláště, duše:
• Výměna pláště nebo duše včetně nahuštění (vymontované kolo) 90,-
• Výměna pláště nebo duše včetně nahuštění včetně usazení do rámu či vidlice 150,-
• Lepení píchlé vymontované duše (1 záplata) 50,-
• Lepení nevymontované duše (1 záplata) 150,-

Brzdy (cena za 1 brzdu):

  • Seřízení brzdy typu „V“ 80,-
    • Promazání bovdenů (1 tah) 30,-
    • Výměna špalíků bez seřízení 50,-
    • Výměna brzdového lanka bez seřízení (1tah) 50,-
    • Výměna brzdového bovdenu, zabroušení konců bez seřízení (1tah) 50,-
    • Výměna brzdové páky, nebo brzdové čelisti bez seřízení 50,-
    • Montáž hydraulické brzdy (naplněná a odvzdušněná) + seřízení 300,-
    • Montáž hydraulické brzdy (vč. zkrácení hadic, naplnění, odvzdušnění, seřízení) 500,-
    • Výměna kapaliny, odvzdušnění, seřízení 500,-
    • Seřízení kotoučové brzdy 120,-
    • Výměna brzdových destiček Shimano a pod. (včetně seřízení) 170,-
    • Výměna brzdových destiček Avid a pod.(včetně seřízení) 200,-
    • Rovnání brzdového kotouče 100,-
    • Frézování dosedacích ploch třmenů jedné kotoučové brzdy 300,-

 

Rám, vidlice, hlavové složení:

  • Seřízení hlavového složení A-HEAD 60,-
    • Seřízení závitového hlavového složení 80,-
    • Montáž hlavového složení a vidlice 400,-
    • GO hlavového složení (rozebrání, vyčištění, mazání, sestavení, seřízení) 350,-
    • Zkrácení sloupku vidlice v přípravku, nalisování ježka 100,-
    • Řezání závitu na sloupku vidlice 1 cm 100,-
    • Rovnání patky přehazovačky 100,-

 

Ostatní:

  • Montáž / výměna řídítek (bez gripů, rohů a pák) 70,-
    • Montáž / výměna představce (bez gripů, rohů a pák) 70,-
    • Montáž / výměna sedla nebo sedlovky 70,-
    • Montáž rohů (+posunutí brzdových pák, řazení a gripů) 100,-
    • Výměna gripů 70,-

Doplňky.

  • Montáž a nastavení tachometru 120,-
    • Montáž osvětlení (bateriové) 50,-
    • Montáž blatníku se vzpěrami 1ks 100,-
    • Montáž blatníku bez vzpěr 1ks 60,-
    • Montáž dětské sedačky, 250,-
    • Montáž nosiče 100,-
    • Montáž stojánku 50,-

Programování.

  • • Navýšení rychlosti bez chipu – 1290,-
    • Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – ES POWER 690,-
    • Nastavení řídící jednotky dle požadavků zákazníka – STŘEDOVÝ POHON BAFANG 890,-
    • Navýšení rychlosti chipem CHIPtuning  (BROSE) – 4 900,-

Ostatní neuvedené práce: 450,- / hod. (práce jsou účtovány po půlhodinách)

 

Poskládání a seřízení elektrokola zakoupeného v jiné prodejně: 1 500,- u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je poskládání a seřízení zdarma !!

Garanční prohlídka elektrokola zakoupeného v jiném obchodě – 850,- u elektrokol zakoupených ve firmě Elektrosport s.r.o. je garanční prohlídka zdarma !!

Ceny uvedeny včetně DPH