Pohon v předním kole

přestavby kol na elektorkola brno

elektrosady pro prestavbu kol na elektrokola

Servis elektrokol Brno - poptávka přestavby kola na elektrokolo


PROFESIONÁLNÍ MONTÁŽ ELEKTROSADY JEN ZA 1 500,-

Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou mezi zákazníky velmi žádané. Provádíme přestavby na profesionální úrovni. Při přestavbách používáme výhradně kvalitní elektrosady renomovaných výrobců.


Zajišťujeme komplexní technickou podporu a garanci náhradních dílů díky českým a evropským dodavatelům technologií!  Díky zkušenostem jsme schopni kolo přestavět v krátké době na maximálně profesionální úrovni. Disponujeme unikátními technologiemi a jsme schopni provést velmi rychlou diagnostiku.

Zajímá Vás Přestavba kola na elektrokolo? Stačí nám zaslat poptávku na přestavbu elektrokola a my se Vám ozveme… Technické informace / Realizace: tel: +420 722 721 507

Elektrosada SINUS F – PŘEDNÍ POHON – 36V/250W + rámová, nebo nosičová baterie – cena od: 20 780 Kč,- skladem

Elektrosada SINUS FPodrobný popisBaterie k sadě SINUSFotografie

elektrosada sinus

 

 

Novinka pro rok 2019 – značkový přední pohon volitelnou baterií za super cenu!

ELEKTROSADA ELEKTROSPORT SINUS R.

Sinus je nová řada modulární elektrosady dodávané firmou Elektrosport s.r.o., která prošla důkladným testováním a je tak připravena Vás doprovázet na cestách i v náročných podmínkách.

 

Hlavní výhodou této elektrosady je kromě nekompromisní kvality možnost kombinace s libovolným typem baterie a velikosti ráfku. Díky tomu je elektrosada Sinus vhodná i na přestavby nejen elektrokol , ale například koloběžek, nebo celoodpružených či silničních kol.

 

ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: je srdcem celého systému a díky svému sinusovému jádru poskytuje motoru tichý a hladký chod. Její operační systém funguje na standardu BAFANG, takže je možno ji kombinovat s velkým množstvím displejů a také provádět její programování pomocí kabelu BBS. Pokud je elektrosada montována s nosičovou baterií, je řídící jednotka ukryta uvnitř case baterie. V případě kombinace s rámovou baterií, nebo nosičovou baterií řady Xenon je použit externí box.

 

DISPLEJ: na výběr máte hned z pěti displejů. Záleží tedy jen na Vás, který se Vám bude nejvíce líbit a splňovat Vaše požadavky. V základní dodávce elektrosady je kvalitní displej S800. Za příplatek si můžete vybrat libovolnou verzi displeje.

 

SENZOR ŠLAPÁNÍ (PAS): je standardně montován na pravou stranu pod převodníky tak, aby byl co nejvíce chráněn před vnějšími vlivy. V případě, že to není z nějakého důvodu možné, lze využít speciální adaptér pro montáž na stranu levou. Jedná se o velmi citlivý senzor, který reaguje prakticky okamžitě.

 

ODPOJOVAČE BRZD: jsou u této sady umístěny v brzdových pákách. Tyto odpojovače jsou určeny pro brzdy typu V nebo lankové kotoučové brzdy. V případě, že budete trvat na odpojovačích i pro hydraulické brzdy, máme v nabídce brzdové páky s odpojovači  ZOOM za příplatkovou cenu 2000,- Vzhledem k tomu, že je u této sady použit rychlý senzor šlapání, není použití odpojovačů nutností.

 

MOTOR: je odlehčený, typu brushless určený pro sinusové řídící jednotky. Jedná se o podobné motory, které využíváme u elektrosad ES POWER avšak určené pro tento systém. Díky tomu je zajištěn tichý chod motoru a dostatečný tah i do prudších stoupání. Motory naplétáme kvalitními nerezovými dráty a to do českých ráfků REMERX o velikosti 20″, 24″, 26″, 27,5″, 28″

 

KABELÁŽ: je velmi odolná a opatřena vodotěsnými konektory. To zajistí dlouholetou ochranu proti vnějším vlivům a maximální odlonost.

 

AKCELERÁTOR: k této elektrosadě je možnost jako volitelné příslušenství namontovat akcelerační páčku, nebo plyn. V případě použití akcelerátoru však není elektrosada z hlediska zákona určena pro provoz na pozemních komunikacích.


elektrosada sinus

Elektrosady SINUS dodáváme výhradně s kvalitními bateriemi vyrobenými v ČR a EU.

Baterie jsou osazeny značkovými články a BMS, která zajišťuje bezproblémové fungování a dlouhou životnost.

baterie pro elektrosady

KOMPLETNÍ KATALOG BATERIÍ SI MŮŽETE STÁHNOUT ZDE:

Elektrosada Excimer Power Drive GEN2 (extra tichý motor) 36V/250W + zadní baterie nové generace Xenon (Votani brand) vyrobené v ČR, 11,6Ah (LG MG1) – cena: 19 990 Kč,- | 13Ah – cena: 20 990,- | 17,4Ah – cena: 22 490,- skladem

Elektrosada Excimer Front PLUSPodrobný popisChci tuto elektrosaduFotografie
přední motor pro elektrokolo excimer gen2

Dodáváme zapletené do českých ráfků REMERX o velikostech 26″ a 28″ – možnost volby barvy drátů i ráfku.

Druhá generace eletkrosady Excimer s volitelnou kapacitou baterie 11,6Ah – 17,4 Ah!

Elektrosada Excimer druhé generace, kterou dodává výhradně Elektrosport s.r.o. Elekrosada je určena primárně pro západní trh. Nová verze elekrosady je odolnější a spolehlivá. I proto kola s těmito sadami používají půjčovny v Rakousku, Holandsku a ostatních zemích. Velmi tichý chod motoru a vysoce kvalitní LED displej se 6 asistenčními stupni zaujme i velmi náročné uživatele.

Elektrosady Excimer jsou ideální volbou pro zájemce o elektrokolo, které se bude vyznačovat velmi tichým a kultivovaným provozem, účelností, skvělým designem a hlavně kvalitou bez kompromisů. Tyto pohony byly vyvinuty pro elekrokola Votani nové generace, která patří mezi špičku v Holandsku, kde cyklisté patří mezi nejnáročnější zákazníky.

Za přívětivou cenu Vám nabízíme elektrosady, které splňují požadavky západního trhu. Novinkou je použití baterií Xenon s brandingem Votani vyráběných v Brně o kapacitě 11,6Ah až 17,4Ah umístěné v lehoučkém a přesto odolném nosiči. Nová verze elektrosady Excimer je oproti svému předchůdci lehčí o téměř dva kilogramy. Baterie je osazena Li-Ion články LG MG1, které zajistí dlouhou životnost baterie s dojezdem 80 – 120 km dle kapacity baterie.

Nadstandardní dvanácti magnetový RPM snímač zajišťuje přesnost snímání a okamžité reakce systému, pro bezpečnou a plynulou jízdu.

Advanced LED displej může směle konkurovat dražším systémům s LCD. Přepínání mezi 6 asistenčními stupni je navíc realizováno prostřednictvím dvou tlačítek. Kvalita zpracování je s běžnými LED displeji nesrovnatelná.

Kapitolou samou pro sebe je použitý HUB motor. Speciální uložení komponent společně s použitím vysoce kvalitních materiálů zajišťuje motoru extrémně tichý chod i při vysokých zátěžích.

Baterie: LG MG1 Li-on/36V 11,6 – 17,4Ah, Xenon Rx – Votani

Uchycení baterie: V nosiči

Nabíječka: automatická

Motor: 250W bezkartáčový, low-noise extra tichý přední motor

Ráfek: dvojitý ráfek, přední vypletené kolo s motorem

Typ senzoru šlapání: magnetový snímač – 12 magnetů

Ovladač pohonu, display: Advanced LED displej (6-stupňový)

Tuto elektrosadu Vám můžeme dodat samostatně, nebo namontovat na přímo na Vaše kolo stačí si vybrat jednu z možností: zavolat na číslo: 722 721 507, stavit se přímo na prodejnu na adrese: Mojmírovo Náměstí 22, 612 00 Brno – vedle pošty směrem do parku, kde si můžete vyzkoušet všechny technologie pohonu elektrokol dostupné v ČR, nebo nám napište POPTÁVKU PŘESTAVBY ELEKTROKOLA a my se Vám ozveme…


 

Jak probíhá správná přestavba kola na elektrokolo

kolo pro přestavbu na elektrokolo Pro doporučení samotné přestavby vašeho stávajícího kola je nutné se s jízdním kolem zastavit na některou z poboček a konzultovat s naším technikem, zda je kolo vůbec vhodné na přestavbu, protože je zbytečné přestavovat starší typy jízdních kol ve velmi špatném technickém stavu, nebo kola neodborně prodaná prodejci například s ohledem na výšku postavy jezdce k velikosti kola.

 

 

 

přestavby elektrokol brzdyJe vhodné, aby jízdní kolo mělo samostatné brzdové páky a samostatné řadící páky.V případě, že má jízdní kolo integrované řadící a brzdové páčky, je na zákazníkovi,zda se rozhodne nenamontovat na své jízdní kolo brzdové páky s čidly odpojení motoru při brzdění či nikoli. U většiny elektrosad prodávaných firmou Elektrosport s.r.o. je odpojovač motoru montován přímo na lanko zadní brzdy, takže není třeba zásah do konfigurace kola.

 

 

 

brzdy-mechanismusLevnější variantou přestavby je jízdní kolo s klasickou “V” brzdou než s diskovými brzdami. Na diskové brzdy se páky včetně odpojování motoru nedávají, protože by se jinak musely brzdy vyměnit kompletně. Samozřejmě i odpojování brzd s kotoučovými brzdami lze realizovat, nicméně cena je poté výrazně vyšší.

 

 

 

snímač šlapáníDále je nutné na jízdní kolo namontovat snímač šlapaní, v případě, že není možno snímač namontovat, je nutné zvolit jinou – tedy delší středovou osu. U některých elektrosad pro přestavbu kol na elektrokola se můžeme setkat i s torzním senzorem.

 

 

 

baterie pro elektrokoloNásledně na kolo umístíme baterii. Na treková kola se montují převážně baterie nosičové vč. nosiče, na kola horská dáváme většinou rámové baterie. Baterie disponují různými kapacitami. Dražší elektrosady mají obvykle vyšší kapacitu a tím pádem i větší celkový dojezd. O baterii je třeba se během provozu náležitě starat. K Vaší plné informovanosti jsme připravili detailní sekci o bateriích elektrokol.

 

 

motor elektrokolaPoté je třeba na kolo namontovat elektromotor. Realizace probíhá buď výměnou celého kola včetně motoru, nebo rozpletením stávajícího kola a zapletením elektromotoru. Doporučujeme vždy výměnu celého kola, protože tím eliminujeme problémy s použitým (starším) ráfkem. Navíc, již napletené kolo není potřeba centrovat. U středových pohonů měníme celé středové složení.

 

 

displej pro elektrokoloJako poslední namontujeme na kolo kompletní kabeláž a displej. Následuje kontrola všech nainstalovaných komponent. Poté kolo vyzkoušíme v záběru, projedeme a společně se záručním listem na elektrosadu předáme zákazníkovi s přáním pohodové a bezpečné jízdy.


Cena přestavby je 1500,- vč. DPH + cena přestavbové elektrosady a případných komponent potřebných pro montáž, například jiná středová osa, samostatné řadící páky, lanka a spojovací materiál. Celková cena přestavby je zákazníkovi vždy oznámena před zahájením přestavby.