Středový pohon

přestavby kol brno

přední pohon pro elektrokolastředový pohon pro elektrokolopřestavba kola na elektrokolo zadní pohonbezpřevodový zadní pohon pro elektrokolobaterie pro elektrokola

PROFESIONÁLNÍ MONTÁŽ ELEKTROSADY JEN ZA 1 500,- Servis elektrokol Brno - poptávka přestavby kola na elektrokolo


Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou mezi zákazníky velmi žádané. Provádíme přestavby na profesionální úrovni. Při přestavbách používáme výhradně kvalitní elektrosady renomovaných výrobců. Níže Vás seznámíme s tím, jak má realizace přesttavby správně probíhat a jakým způsobem přestavby provádíme. Zajímá Vás Přestavba kola na elektrokolo? Stačí nám zaslat poptávku na přestavbu elektrokola a my se Vám ozveme… Technické informace / Realizace:Martin Fabiánek tel: +420 722 721 507


elektrosady pro prestavbu kol na elektrokola


Upravit stránku ‹ Elektrosport s.r.o. – WordPress Zajišťujeme komplexní technickou podporu a garanci náhradních dílů díky českým a evropským dodavatelům technologií!

rychlost prestavby kola na elektrokolo Díky zkušenostem jsme schopni kolo přestavět v krátké době na maximálně profesionální úrovni. Disponujeme unikátními technologiemi a jsme schopni provést velmi rychlou diagnostiku.


elektrosady sleva

ELEKTROSADY PRO PŘESTAVBY KOL

 

Elektrosada TBW – středový pohon ES POWER MID DRIVE – 36V/250W + Rámová Baterie 10,4 Ah (články SONY) – cena: 23 990 Kč, 11,6 Ah (články SONY) – cena 25 490 Kč, – skladem na prodejně v Brně !

TENTO MODEL PRO VÁS DOVÁŽÍME Z FRANCIE

Eletkrosada ES POWER MID DRIVEPodrobný popisParametryFotogalerieChci tuto elektrosadu
středový pohon elektrokola es power mid drive TATO ELEKTROSADA JE VYBAVENA UNIKÁTNÍM SYSTÉMEM POWER SENSE
elektrosada es mid drive Představujeme Vám novou generaci středových pohonů ES POWER MID DRIVE s unikátními vlastnostmi, vysokým výkonem, úžasnou dynamikou jízdy, snadnou instalací a detailními možnostmi nastavení. To vše v miniaturním, avšak robustním provedení vhodném i do velmi náročného terénu, které neruší design elektrokola.


středový motor

ROZMĚRY A KONSTRUKCE: Motor elektrosady ES POWER MID DRIVE má opravdu kompaktní rozměry. Oproti standardním středovým pohonům téměř nepřesahuje přes obvod předního převodníku a tím pádem je také méně zranitelný. Motor má příjemný a nerušivý design, který se hodí na všechna kola. Vlastní tělo motoru i kryt řetězu jsou vyrobeny z kovového materiálu což motoru zajišťuje extrémní odolnost i v náročném terénu. Nemusíte se bát větví, odletujících kamenů a jiných nástrah jízdy v terénu. Tenhle motor vydrží takřka vše.


středový motor pro elektrokoloJÍZDNÍ VLASTNOSTI: Nominální výkon motoru je 250W, takže splňuje požadavky EPAC – tedy je způsobilý pro provoz na pozemních komunikacích v celé EU. Výkonná řídící jednotka však dokáže v momentech kde je to potřeba z motoru dostat výkon až 550W. To vše za velmi nízké hlučnosti díky speciální konstrukci převodů v motoru.


power sensePOWER SENSE: jak jsme tento systém nazvali, zajišťuje i při použití RPM senzoru nové vnímání dynamiky jízdy na elektrokole. Síla motoru se okamžitě přizpůsobuje charakteru jízdy. Během prudkého stoupání opravdu cítíte přesně dávkovaný výkon motoru. Tento pocit je důsledkem nastavení elektroniky a vlastní konstrukce motoru a jeho vnitřního osazení. Jedná se o zcela nový pocit z jízdy na který si velmi rychle zvyknete a všechny ostatní 250W motory Vám poté přijdou zkrátka líné a slabé.


displej elektrokolaOVLÁDÁNÍ: kvalitní LCD displej s podsvětlením a integrovanými ovládacími prvky značky KINGMETER se širokou škálou nastavení a přehledně zobrazované informace o jízdě na elektrokole. Displej je plně programovatelný a pohon elektrokola lze zcela přizpůsobit potřebám jezdce. Displej má integrované USB pro nabíjení Vašeho mobilního telefonu, mp3 přehrávače, předního světla, nebo jiného zařízení.


baterie es power mid driveBATERIE: s kapacitou 11Ah nebo 10,4Ah a BMS obsahuje články SONY, které zajistí stabilní výkon a dlouhou životnost baterie. Štíhlá sinusová řídící jednotka pro bezhlučný chod motoru je integrována přímo v držáku baterie, takže nikde nepřekáží a snadno se chladí. Navíc má integrován modul BLUETOOTH pro budoucí propojení např. s mobilními telefony.


SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ: s 24 pulzními signály za jedno otočení pro extrémně rychlé reakce je navržen pro snadnou montáž na levou stranu středové osy bez nutnosti zásahů do předních převodníků. Díky vysoké reakční rychlosti snímače není v případě hydraulických brzd nutné použití odpojovače motoru. KABELÁŽ: je opatřena šroubovacími konektory s těsněním, pro zachování maximální odolnosti proti okolním vlivům. Součástí kabeláže jsou navíc kryty konektorů a vedení kabelů.


Elektrosady jsou u výrobce pečlivě testovány a je kladen důraz na výstupní a mezioperační kontrolu všech dodaných výrobků !!

účinnost středového pohonu Baterie: Baterie s integrovanou řídící jednotkou s kapacitou 10,4 Ah (11Ah)

 

Uchycení baterie: Rámová

 

Nabíječka: automatická

 

Motor: 250W MID DRIVE (středový pohon malých rozměrů – velmi tichý chod, extra odolná kovová konstrukce včetně krytu řetězu), se systémem POWER SENSE

 

Typ senzoru šlapání: miniaturní PAS HALL senzor s 24 pulzy / otáčku – vysoká přesnost

 

Display: Programovatelný LCD displej KIMGMETER s podsvícením a ovládacími prvky

 

Kabely: vodě-odolné se šroubovacími konektory s těsněním + originální kryty konektorů a kabelů.

 

Váha elektrosady: baterie s řídící jednotkou 2,8kg, motor a ostatní díly 4,2kg

 

Dojezd: až 100Km na jedno nabití (dojezd závisí na mnoha faktorech – váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd…)

Tuto elektrosadu Vám můžeme dodat samostatně, nebo namontovat na přímo na Vaše kolo stačí si vybrat jednu z možností: zavolat na číslo: 722 721 507, stavit se přímo na prodejnu na adrese: Drobného 287/2, 602 00 Brno kde si můžete vyzkoušet všechny technologie pohonu elektrokol dostupné v ČR, nebo nám napište POPTÁVKU PŘESTAVBY ELEKTROKOLA a my se Vám ozveme…

Elektrosada Středový motor 8FUN, 36V/250W – Rámová nebo Nosičová baterie cena od: 24 990Kč – skladem na prodejně v Brně.

Elektrosada 8FUN 250WPodrobný popisRámová baterie Xenon F11 - 11,6Ah - Vyrobeno v ČRRámová baterie BMZ 11,4Ah - NěmeckoVysokokapacitní Rámová baterie TITAN 17 - 17,4Ah vyrobeno v ČRVysokokapacitní Rámová baterie TITAN 20 - 20,1Ah vyrobeno v ČRNosičová baterie Xenon R11 - 11,6Ah, vyrobeno v ČRNosičová baterie Xenon R17 - 17,4Ah, vyrobeno v ČR
 středový pohon 8fun 250w POZOR!! Tuto sadu můžete sice u některých prodejců sehnat i levněji, ale takovéto sady většinou obsahují neoriginální příslušenství – např. nabíječky, levnější kabely a konektory atd !!! ELEKTROSPORT DODÁVÁ POUZE ORIGINÁLNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ

Středový motor 8FUN je inovovaný systém pohonu, jehož hlavní díly jsou ověřeny mnohaletou praxí a tisíci spokojených zákazníků z celého světa. Motory 8FUN MID DRIVE vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou.

Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový „jednotalíř“ s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole: – rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti – snadná montáž – využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně – díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd – odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola – univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.

 

POHON:

Motor: BLDC 250W/36V

Max. otáčky: 83rpm

Max. hluk: 55dB

Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V

Snímač: integrovaný

Displej: ANO C961

Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny, nastavení, podsvícení zap./vyp.

Přední talíř: 44 zubů

Ovladače: brzdové páčky s odpojovačem levá propojeno přes vodotěsné konektory), ergonimický ovladač s tlačítky

Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru

Dojezd: až 160Km na jedno nabití s baterií 20,1 Ah – dojezd závisí na mnoha faktorech – váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd…

Hmotnost motoru: 3,7kg včetně talíře s ozubeným kolem

BATERIE – Rámová Xenon F11 (11,6Ah) – vyrobeno v ČR (SKLADEM) – cena s touto baterií: 24 990,-

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON F11

Představujeme Vám ultimátní rámové baterie s označením XENON F11 vyráběné v Brně z těch nejkvalitnějších dostupných dílů. Zapomeňte na velké plastové baterie. U F11 jsou značkové články LG MG1 s dlouhou životností ukryty v těle z odolné hliníkové slitiny což zajišťuje vysokou mechanickou odolnost a efektivnější chlazení.

Moderní design baterie, úroveň dílenského zpracování, celková promyšlenost a hlavně odolnost baterie je důsledkem několikaletého vývoje.

Výklopný mechanismus baterie umožňuje její umístění i do menších rámů.

Robustní kovový úchyt baterie je doplněn speciální gumovou podložkou, která zajišťuje maximální pevnost uchycení a eliminuje otřesy přenášené na baterii.

Funkce baterie hlídá pokročilý BMS nové generace. Samozřejmostí je ukazatel stavu nabití přímo na baterii.  Součástí je samozřejmě automatická nabíječka.

Xenon F11 je zkrátka špičkou mezi bateriemi prodávanými v ČR i zahraničí  a dodává kolům přestavěným na elektrokola maximálně profesionální vzhled.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon F11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.


 

PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-ion LG MG1

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 11,6 Ah (využitelných 11,4Ah)

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 2,8kg (včetně doku), 2,4kg bez doku

Rozměry: 410mm x 10mm x 55mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství: nabíječka 36V/2A

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

BATERIE – Rámová BMZ 11 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 24 990,-

Přinášíme vám novou verzi Li-ion akumulátoru do rámu pro elektrokola. Kapacita 11,4Ah při napětí 36V a hmotnosti samotného akumulátoru pouhých 2,8 Kg!

Tyto akumulátory pro nás vyrábí renomvaný německý výrobce BMZ z těch nejlepších dostupných komponent a v průmyslové kvalitě. Výrobce tentokrát použil osvědčené trakční články Samsung 29E. Osazena je též pokročilá řídící elektronika BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Stříbrný box akumulátoru je vyroben z kvalitního plastu.

Jedná se o profesionálně navržený akumulátor, kdy výrobce přímo pro tento model zvlášť designoval vše od obalu, přes vnitřní šasi, držáky článků, BMS, prolisy pro bezpečné vedení kebeláží, až po speciálně tvarované propojovací plechy článků. Oproti většině konkurence se jedná o produkt z jiného vesmíru:)

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola a plně automatickou nabíječka 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola. DC výstup a připojení nabíječky jsou řešeny přes speciální robustní magnetický konektor.


 

PARAMETRY BATERIE:

Výrobce: BMZ GmbH Germany
Typ článků:
Li-ion značkové PROFI Samsung 29E
Materiál článků:
LiNiMnCoO2/NMC
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,4Ah @ 0.2C vybíjení (416Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení – 5,5 hod.
Max. nabíjecí proud:
0,5C
Nominální vybíjecí proud:
15A
Max. vybíjecí proud:
30A
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -20°C-45°C
Ochrany: proti zkratu, proudová ochrana, teplotní ochrana, napěťová ochrana
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 100x122x350mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,8 Kg!
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Certifikace: CE, RoHS, UN
Ovládání: mikrospínačové, žádné mechanické přepínače, automatické vypnutí aku při dlouhé nečinnosti, ukazatel stavu akumulátoru (docela přesný, má čtyři stavové LED)
Příslušenství: plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček, DC výstupní napájecí kabel s magnetickým konektorem

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

BATERIE – Rámová TITAN 17 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 29 690,-

Nová vysokokapacitní baterie pro dojezd až 140km na jedno nabití,  kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy. V kombinaci s motorem 8FUN je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů. Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.

Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě.

Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj.

Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje. Automatický zámek na baterii to udělá za Vás.

Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka.

Baterie pro elektrokola TITAN jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !


 

PARAMETRY BATERIE:

Typ článků: Samsung SDI
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 17,4 Ah (626Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 8,7 hod. 0% –>100%
Max. nabíjecí proud:
 2,5A
Nominální vybíjecí proud:
20A 
Max. vybíjecí proud:
 40A (0-5s)
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Ochrany: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,7 Kg
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Ovládání: hlavní vypínač, tlačítko pro indikaci nabití baterie na těle baterie, USB port, nabíjecí port, automatický zámek, otemknutí klíčem
Příslušenství: plastový dok s kovovou ližinou, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, šrouby, návod v českém jazyce

DOJEZD AŽ 140km na jedno nabití!

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR

BATERIE – Rámová TITAN 20 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 31 190,-

Super dlouhý dojezd elektrokola až 160km na jedno nabití. Nová ještě výkonnější vysokokapacitní baterie, kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy. V kombinaci s motorem 8FUN je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů. Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.

Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě.

Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj.

Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje. Automatický zámek na baterii to udělá za Vás.

Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka.

Baterie pro elektrokola TITAN jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !


 

PARAMETRY BATERIE:

Typ článků: Panasonic NCR
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,1 Ah (723Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod. 0% –>100%
Max. nabíjecí proud:
 2,5A
Nominální vybíjecí proud:
20A 
Max. vybíjecí proud:
 40A (0-5s)
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Ochrany: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,8 Kg
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Ovládání: hlavní vypínač, tlačítko pro indikaci nabití baterie na těle baterie, USB port, nabíjecí port, automatický zámek, otemknutí klíčem
Příslušenství: plastový dok s kovovou ližinou, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, šrouby, návod v českém jazyce

DOJEZD AŽ 160km na jedno nabití!

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR

BATERIE – Nosičová XENON R11 (běžně skladem) – cena s touto baterií: 25 190,-

Odlehčená verze baterie nové generace Xenon R11 s kapacitou 11,6 Ah a unikátním designem, hliníkovým tělem a vysokou kvalitou zpracování. Baterie je osazena vysoce kvalitními články SONY. Tyto baterie pro elektrokola jsou vyráběny v Brně. Tím je zaručen přímý dohled nad celým výrobním procesem a perfektní servisní a diagnostické zázemí.

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON R11

Zapomeňte na plastové baterie z Číny a Polska. Firma Elektrosport Vám nabízí nový typ baterií řady Xenon, vyráběné od února v ČR. Baterie pro nás vyrábí partnerská firma přímo v Brně  za použití nejmodernějších výrobních procesů nutných pro splnění požadavků západního trhu.

Baterie Xenon R11 disponuje kapacitou 11,6Ah. Pro výrobu jsou použity osvědčené články SONY verze 3 zajišťující vysoký výkon. Po 500 plných nabíjecích cyklech garantují články 88% své nominální kapacity. Články zvládají nabíjení při teplotách 0 – 45°C a jsou schopny provozu v teplotách -10 – 45°C.

Vzhledem k českému původu máte garantovanou vysokou úroveň kvality zpracování a okamžitý servis u firmy Elektrosport s.r.o. a jejich obchodních partnerů.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

Celková úroveň dílenského zpracování odpovídá trendům západního trhu a snoubí perfektní design s vysokou užitnou hodnotou. Pevnostní nosič je vybaven středovým uchycením pro maximální stabilitu v průběhu jízdy na elektrokole vybaveném baterií Xenon R11.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon R11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Tyto baterie jsou používány na vyšší verze holandských elektrokol VOTANI. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Baterie Xenon R11 je vybavena šikovně skrytým výklopným držákem pro snadné a bezpečné přenášení baterie vyjmuté z nosiče.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články SONY garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 88% pro realizaci těchto cyklů. Pokud vezmeme v potaz dojezd cca. 90km (při použití se středovým pohonem 250W) na jedno nabití, vydrží baterie v rámci garantovaných cyklů až 45 000km.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.

Díky výrobní hale v Brně máte u baterií Xenon R11 máte vždy zajištěnou technickou podporu a možnost následné repase baterií.


PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-Ion SONY US18650V3

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 11,6 Ah

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 3,1kg (bez nosiče)

Homotnost nosiče: 1,2 kg

Rozměry: 360x145x62mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství:nabíječka 36V/2A, nosič baterie

BATERIE – Nosičová XENON R17 (dostupnost na dotaz) – cena s touto baterií: 27 990,-

Baterie nové generace Xenon R17 s kapacitou 17,4Ah  a unikátním designem, hliníkovým tělem a vysokou kvalitou zpracování. Baterie je osazena vysoce kvalitnímičlánky LG MG1. Tyto baterie pro elektrokola jsou vyráběny v Brně. Tím je zaručen přímý dohled nad celým výrobním procesem a perfektní servisní a diagnostické zázemí.

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON R17

Zapomeňte na plastové baterie z Číny a Polska. Firma Elektrosport Vám nabízí nový typ baterií řady Xenon, vyráběné od února v ČR. Baterie pro nás vyrábí partnerská firma přímo v Brně  za použití nejmodernějších výrobních procesů nutných pro splnění požadavků západního trhu.

U baterie Xenon R17 dosahujeme kapacity 17Ah použitím nové verze článků LG MG1, které zvládají nabíjení při teplotách 0 – 45°C a jsou schopny provozu v teplotách -10 – 45°C.

Vzhledem k českému původu máte garantovanou vysokou úroveň kvality zpracování a okamžitý servis u firmy Elektrosport s.r.o. a jejich obchodních partnerů.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

Celková úroveň dílenského zpracování odpovídá trendům západního trhu a snoubí perfektní design s vysokou užitnou hodnotou. Pevnostní nosič je vybaven středovým uchycením pro maximální stabilitu v průběhu jízdy na elektrokole vybaveném baterií Xenon R17.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon R17 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Tyto baterie jsou používány na vyšší verze holandských elektrokol VOTANI. Od nynějška už elektrokola s nosičovou baterií nebudou platit za ošklivá káčátka.  Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Baterie Xenon R17 je vybavena šikovně skrytým výklopným držákem pro snadné a bezpečné přenášení baterie vyjmuté z nosiče.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů. Pokud vezmeme v potaz dojezd cca. 140km (při použití se středovým pohonem 250W) na jedno nabití, vydrží baterie v rámci garantovaných cyklů až ujetých 70 000km.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.

Přiznáváme, baterie jsou o něco dražší než u konkurence. Celkovou kvalitu zpracování baterií Xenon R17, úžasný vzhled a technickou podporu firmy Elektrosport s.r.o. však nemá s levnými bateriemi smysl srovnávat.

POHON:

Motor: BLDC 250W/36V

Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)

Max. otáčky: 83rpm

Max. hluk: 55dB

Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V

Snímač: integrovaný

Displej: ANO C961

Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny, nastavení, podsvícení zap./vyp.

Přední talíř: 44 zubů

Ovladače: brzdové páčky s odpojovačem levá propojeno přes vodotěsné konektory), ergonimický ovladač s tlačítky

Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru

Dojezd: až 150Km na jedno nabití s baterií 17,4 Ah – dojezd závisí na mnoha faktorech – váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd…

Hmotnost: 3,7kg včetně talíře s ozubeným kolem

BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-ion LG MG1

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 17,4 Ah

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 4kg (bez nosiče)

Homotnost nosiče: 1,2 kg

Rozměry: 360x145x62mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství:nabíječka 36V/2A, nosič baterie

 

AKCE!! Elektrosada Středový motor 8FUN, 36V/350W – Rámová nebo Nosičová baterie cena od: 25 490Kč – skladem na prodejně v Brně.

Elektrosada 8FUN 350WPodrobný popisRámová baterie Xenon F11 - 11,6Ah - Vyrobeno v ČRRámová baterie BMZ 11,4Ah - NěmeckoVysokokapacitní Rámová baterie TITAN 17 - 17,4Ah vyrobeno v ČRVysokokapacitní Rámová baterie TITAN 20 - 20,1Ah vyrobeno v ČRNosičová baterie Xenon R11 - 11,6Ah, vyrobeno v ČRNosičová baterie Xenon R17 - 17,4Ah, vyrobeno v ČRChci tuto elektrosadu
 středový pohon 8fun 350w POZOR!! Tuto sadu můžete sice u některých prodejců sehnat i levněji, ale takovéto sady většinou obsahují neoriginální příslušenství – např. nabíječky, levnější kabely a konektory atd !!! ELEKTROSPORT DODÁVÁ POUZE ORIGINÁLNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ

 Silnější verze středového pohonu 8FUN osazená výkonnější řídící jednotkou pro ještě lepší zážitek z jízdy. Tato elektrosada se hodí i do náročného terénu, kde oceníte větší kroutivou sílu a celkový výkon. Narozdíl od 1000W motorům nepřetěžuje tolik řetěz a přehazovačku a je ideálním společníkem na dlouhé vyjížďky i do náročných podmínek.

Silný středový motor 350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový „jednotalíř“ s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole: – rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti – snadná montáž – využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně – díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd – odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola – univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.

 

POHON:

Motor: BLDC 350W/36V

Max. otáčky: 83rpm

Max. hluk: 55dB

Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V

Snímač: integrovaný

Displej: ANO C961

Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny, nastavení, podsvícení zap./vyp.

Přední talíř: 44 zubů

Ovladače: brzdové páčky s odpojovačem levá propojeno přes vodotěsné konektory), ergonimický ovladač s tlačítky

Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru

Dojezd: až 160Km na jedno nabití s baterií 20,1 Ah – dojezd závisí na mnoha faktorech – váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd…

Hmotnost motoru: 3,7kg včetně talíře s ozubeným kolem

BATERIE – Rámová Xenon F11 (11,6Ah) – vyrobeno v ČR (SKLADEM) – cena s touto baterií: 26 490,- nyní v akci za 25 490,-

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON F11

Představujeme Vám ultimátní rámové baterie s označením XENON F11 vyráběné v Brně z těch nejkvalitnějších dostupných dílů. Zapomeňte na velké plastové baterie. U F11 jsou značkové články LG MG1 s dlouhou životností ukryty v těle z odolné hliníkové slitiny což zajišťuje vysokou mechanickou odolnost a efektivnější chlazení.

Moderní design baterie, úroveň dílenského zpracování, celková promyšlenost a hlavně odolnost baterie je důsledkem několikaletého vývoje.

Výklopný mechanismus baterie umožňuje její umístění i do menších rámů.

Robustní kovový úchyt baterie je doplněn speciální gumovou podložkou, která zajišťuje maximální pevnost uchycení a eliminuje otřesy přenášené na baterii.

Funkce baterie hlídá pokročilý BMS nové generace. Samozřejmostí je ukazatel stavu nabití přímo na baterii.  Součástí je samozřejmě automatická nabíječka.

Xenon F11 je zkrátka špičkou mezi bateriemi prodávanými v ČR i zahraničí  a dodává kolům přestavěným na elektrokola maximálně profesionální vzhled.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon F11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.


 

PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-ion LG MG1

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 11,6 Ah (využitelných 11,4Ah)

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 2,8kg (včetně doku), 2,4kg bez doku

Rozměry: 410mm x 10mm x 55mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství: nabíječka 36V/2A

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

BATERIE – Rámová BMZ 11 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 26 490,-

Přinášíme vám novou verzi Li-ion akumulátoru do rámu pro elektrokola. Kapacita 11,4Ah při napětí 36V a hmotnosti samotného akumulátoru pouhých 2,8 Kg!

Tyto akumulátory pro nás vyrábí renomvaný německý výrobce BMZ z těch nejlepších dostupných komponent a v průmyslové kvalitě. Výrobce tentokrát použil osvědčené trakční články Samsung 29E. Osazena je též pokročilá řídící elektronika BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Stříbrný box akumulátoru je vyroben z kvalitního plastu.

Jedná se o profesionálně navržený akumulátor, kdy výrobce přímo pro tento model zvlášť designoval vše od obalu, přes vnitřní šasi, držáky článků, BMS, prolisy pro bezpečné vedení kebeláží, až po speciálně tvarované propojovací plechy článků. Oproti většině konkurence se jedná o produkt z jiného vesmíru:)

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola a plně automatickou nabíječka 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola. DC výstup a připojení nabíječky jsou řešeny přes speciální robustní magnetický konektor.


 

PARAMETRY BATERIE:

Výrobce: BMZ GmbH Germany
Typ článků:
Li-ion značkové PROFI Samsung 29E
Materiál článků:
LiNiMnCoO2/NMC
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,4Ah @ 0.2C vybíjení (416Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení – 5,5 hod.
Max. nabíjecí proud:
0,5C
Nominální vybíjecí proud:
15A
Max. vybíjecí proud:
30A
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -20°C-45°C
Ochrany: proti zkratu, proudová ochrana, teplotní ochrana, napěťová ochrana
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 100x122x350mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,8 Kg!
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Certifikace: CE, RoHS, UN
Ovládání: mikrospínačové, žádné mechanické přepínače, automatické vypnutí aku při dlouhé nečinnosti, ukazatel stavu akumulátoru (docela přesný, má čtyři stavové LED)
Příslušenství: plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček, DC výstupní napájecí kabel s magnetickým konektorem

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

BATERIE – Rámová TITAN 17 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 31 190,- nyní v akci za 30 190,-

Nová vysokokapacitní baterie pro dojezd až 140km na jedno nabití,  kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy. V kombinaci s motorem 8FUN je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů. Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.

Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě.

Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj.

Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje. Automatický zámek na baterii to udělá za Vás.

Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka.

Baterie pro elektrokola TITAN jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !


 

PARAMETRY BATERIE:

Typ článků: Samsung SDI
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 17,4 Ah (626Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 8,7 hod. 0% –>100%
Max. nabíjecí proud:
 2,5A
Nominální vybíjecí proud:
20A 
Max. vybíjecí proud:
 40A (0-5s)
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Ochrany: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,7 Kg
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Ovládání: hlavní vypínač, tlačítko pro indikaci nabití baterie na těle baterie, USB port, nabíjecí port, automatický zámek, otemknutí klíčem
Příslušenství: plastový dok s kovovou ližinou, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, šrouby, návod v českém jazyce

DOJEZD AŽ 140km na jedno nabití!

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR

BATERIE – Rámová TITAN 20 (SKLADEM) – cena s touto baterií: 32 690,- nyní v akci za 31 690,-

Super dlouhý dojezd elektrokola až 160km na jedno nabití. Nová ještě výkonnější vysokokapacitní baterie, kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy. V kombinaci s motorem 8FUN je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů. Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.

Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě.

Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj.

Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje. Automatický zámek na baterii to udělá za Vás.

Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka.

Baterie pro elektrokola TITAN jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !


 

PARAMETRY BATERIE:

Typ článků: Panasonic NCR
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,1 Ah (723Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod. 0% –>100%
Max. nabíjecí proud:
 2,5A
Nominální vybíjecí proud:
20A 
Max. vybíjecí proud:
 40A (0-5s)
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Ochrany: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,8 Kg
Nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka:
24 měsíců
Ovládání: hlavní vypínač, tlačítko pro indikaci nabití baterie na těle baterie, USB port, nabíjecí port, automatický zámek, otemknutí klíčem
Příslušenství: plastový dok s kovovou ližinou, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, šrouby, návod v českém jazyce

DOJEZD AŽ 160km na jedno nabití!

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR

BATERIE – Nosičová XENON R11 (běžně skladem) – cena s touto baterií: 26 690,– nyní v akci za 25 690,-

Odlehčená verze baterie nové generace Xenon R11 s kapacitou 11,6 Ah a unikátním designem, hliníkovým tělem a vysokou kvalitou zpracování. Baterie je osazena vysoce kvalitními články SONY. Tyto baterie pro elektrokola jsou vyráběny v Brně. Tím je zaručen přímý dohled nad celým výrobním procesem a perfektní servisní a diagnostické zázemí.

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON R11

Zapomeňte na plastové baterie z Číny a Polska. Firma Elektrosport Vám nabízí nový typ baterií řady Xenon, vyráběné od února v ČR. Baterie pro nás vyrábí partnerská firma přímo v Brně  za použití nejmodernějších výrobních procesů nutných pro splnění požadavků západního trhu.

Baterie Xenon R11 disponuje kapacitou 11,6Ah. Pro výrobu jsou použity osvědčené články SONY verze 3 zajišťující vysoký výkon. Po 500 plných nabíjecích cyklech garantují články 88% své nominální kapacity. Články zvládají nabíjení při teplotách 0 – 45°C a jsou schopny provozu v teplotách -10 – 45°C.

Vzhledem k českému původu máte garantovanou vysokou úroveň kvality zpracování a okamžitý servis u firmy Elektrosport s.r.o. a jejich obchodních partnerů.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

Celková úroveň dílenského zpracování odpovídá trendům západního trhu a snoubí perfektní design s vysokou užitnou hodnotou. Pevnostní nosič je vybaven středovým uchycením pro maximální stabilitu v průběhu jízdy na elektrokole vybaveném baterií Xenon R11.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon R11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Tyto baterie jsou používány na vyšší verze holandských elektrokol VOTANI. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Baterie Xenon R11 je vybavena šikovně skrytým výklopným držákem pro snadné a bezpečné přenášení baterie vyjmuté z nosiče.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články SONY garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 88% pro realizaci těchto cyklů. Pokud vezmeme v potaz dojezd cca. 90km (při použití se středovým pohonem 250W) na jedno nabití, vydrží baterie v rámci garantovaných cyklů až 45 000km.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.

Díky výrobní hale v Brně máte u baterií Xenon R11 máte vždy zajištěnou technickou podporu a možnost následné repase baterií.


PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-Ion SONY US18650V3

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 11,6 Ah

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 3,1kg (bez nosiče)

Homotnost nosiče: 1,2 kg

Rozměry: 360x145x62mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství:nabíječka 36V/2A, nosič baterie

BATERIE – Nosičová XENON R17 (běžně skladem) – cena s touto baterií: 29 490,- nyní v akci za 28 490,-

Baterie nové generace Xenon R17 s kapacitou 17,4Ah a unikátním designem, hliníkovým tělem a vysokou kvalitou zpracování. Baterie je osazena vysoce kvalitnímičlánky LG MG1. Tyto baterie pro elektrokola jsou vyráběny v Brně. Tím je zaručen přímý dohled nad celým výrobním procesem a perfektní servisní a diagnostické zázemí.

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON R17

Zapomeňte na plastové baterie z Číny a Polska. Firma Elektrosport Vám nabízí nový typ baterií řady Xenon, vyráběné od února v ČR. Baterie pro nás vyrábí partnerská firma přímo v Brně za použití nejmodernějších výrobních procesů nutných pro splnění požadavků západního trhu.

U baterie Xenon R17 dosahujeme kapacity 17Ah použitím nové verze článků LG MG1, které zvládají nabíjení při teplotách 0 – 45°C a jsou schopny provozu v teplotách -10 – 45°C.

Vzhledem k českému původu máte garantovanou vysokou úroveň kvality zpracování a okamžitý servis u firmy Elektrosport s.r.o. a jejich obchodních partnerů.

NÍZKÁ VÁHA BATERIE: Baterie pro elektrokola Xenon jsou umístěny v pevném a přesto velmi lehkém nosiči z hliníkové slitiny s váhou pouze 1,2Kg ! Unikátní uchycení nosiče zajišťuje maximální pevnost a stabilitu i při jízdě náročným terénem.

 

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

Celková úroveň dílenského zpracování odpovídá trendům západního trhu a snoubí perfektní design s vysokou užitnou hodnotou. Pevnostní nosič je vybaven středovým uchycením pro maximální stabilitu v průběhu jízdy na elektrokole vybaveném baterií Xenon R17.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon R17 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Tyto baterie jsou používány na vyšší verze holandských elektrokol VOTANI. Od nynějška už elektrokola s nosičovou baterií nebudou platit za ošklivá káčátka. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Baterie Xenon R17 je vybavena šikovně skrytým výklopným držákem pro snadné a bezpečné přenášení baterie vyjmuté z nosiče.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů. Pokud vezmeme v potaz dojezd cca. 140km (při použití se středovým pohonem 250W) na jedno nabití, vydrží baterie v rámci garantovaných cyklů až ujetých 70 000km.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.

Přiznáváme, baterie jsou o něco dražší než u konkurence. Celkovou kvalitu zpracování baterií Xenon R17, úžasný vzhled a technickou podporu firmy Elektrosport s.r.o. však nemá s levnými bateriemi smysl srovnávat.


PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-ion LG MG1

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 17,4 Ah

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 4kg (bez nosiče)

Homotnost nosiče: 1,2 kg

Rozměry: 360x145x62mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství:nabíječka 36V/2A, nosič baterie

 

Tuto elektrosadu Vám můžeme dodat samostatně, nebo namontovat na přímo na Vaše kolo stačí si vybrat jednu z možností: zavolat na číslo: 722 721 507, stavit se přímo na prodejnu na adrese: Drobného 287/2, 602 00 Brno kde si můžete vyzkoušet všechny technologie pohonu elektrokol dostupné v ČR, nebo nám napište POPTÁVKU PŘESTAVBY ELEKTROKOLA a my se Vám ozveme…

 

Jak probíhá správná přestavba kola na elektrokolo

kolo pro přestavbu na elektrokolo Pro doporučení samotné přestavby vašeho stávajícího kola je nutné se s jízdním kolem zastavit na některou z poboček a konzultovat s naším technikem, zda je kolo vůbec vhodné na přestavbu, protože je zbytečné přestavovat starší typy jízdních kol ve velmi špatném technickém stavu, nebo kola neodborně prodaná prodejci například s ohledem na výšku postavy jezdce k velikosti kola.

 

 

 

přestavby elektrokol brzdyJe vhodné, aby jízdní kolo mělo samostatné brzdové páky a samostatné řadící páky.V případě, že má jízdní kolo integrované řadící a brzdové páčky, je na zákazníkovi,zda se rozhodne nenamontovat na své jízdní kolo brzdové páky s čidly odpojení motoru při brzdění či nikoli. U většiny elektrosad prodávaných firmou Elektrosport s.r.o. je odpojovač motoru montován přímo na lanko zadní brzdy, takže není třeba zásah do konfigurace kola.

 

 

 

brzdy-mechanismusLevnější variantou přestavby je jízdní kolo s klasickou „V“ brzdou než s diskovými brzdami. Na diskové brzdy se páky včetně odpojování motoru nedávají, protože by se jinak musely brzdy vyměnit kompletně. Samozřejmě i odpojování brzd s kotoučovými brzdami lze realizovat, nicméně cena je poté výrazně vyšší.

 

 

 

snímač šlapáníDále je nutné na jízdní kolo namontovat snímač šlapaní, v případě, že není možno snímač namontovat, je nutné zvolit jinou – tedy delší středovou osu. U některých elektrosad pro přestavbu kol na elektrokola se můžeme setkat i s torzním senzorem.

 

 

 

baterie pro elektrokoloNásledně na kolo umístíme baterii. Na treková kola se montují převážně baterie nosičové vč. nosiče, na kola horská dáváme většinou rámové baterie. Baterie disponují různými kapacitami. Dražší elektrosady mají obvykle vyšší kapacitu a tím pádem i větší celkový dojezd. O baterii je třeba se během provozu náležitě starat. K Vaší plné informovanosti jsme připravili detailní sekci o bateriích elektrokol.

 

 


středový pohon elektrokolaPoté je třeba na kolo namontovat elektromotor. Středové pohony se montují místo středového složení kola. Elektrokola se středovým pohonem mají vepředu vždy pouze jeden převodník.

 

 

 

 

displej pro elektrokoloJako poslední namontujeme na kolo kompletní kabeláž a displej. Následuje kontrola všech nainstalovaných komponent. Poté kolo vyzkoušíme v záběru, projedeme a společně se záručním listem na elektrosadu předáme zákazníkovi s přáním pohodové a bezpečné jízdy.


Cena přestavby je 1500,- vč. DPH + cena přestavbové elektrosady a případných komponent potřebných pro montáž, například jiná středová osa, samostatné řadící páky, lanka a spojovací materiál. Celková cena přestavby je zákazníkovi vždy oznámena před zahájením přestavby.