Pohon v předním kole

přestavby kol brno

přední pohon pro elektrokolastředový pohon pro elektrokolopřestavba kola na elektrokolo zadní pohonbezpřevodový zadní pohon pro elektrokolobaterie pro elektrokola

PROFESIONÁLNÍ MONTÁŽ ELEKTROSADY JEN ZA 1 500,- Servis elektrokol Brno - poptávka přestavby kola na elektrokolo


Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou mezi zákazníky velmi žádané. Provádíme přestavby na profesionální úrovni. Při přestavbách používáme výhradně kvalitní elektrosady renomovaných výrobců. Níže Vás seznámíme s tím, jak má realizace přesttavby správně probíhat a jakým způsobem přestavby provádíme. Zajímá Vás Přestavba kola na elektrokolo? Stačí nám zaslat poptávku na přestavbu elektrokola a my se Vám ozveme… Technické informace / Realizace:Martin Fabiánek tel: +420 722 721 507


elektrosady pro prestavbu kol na elektrokola


Upravit stránku ‹ Elektrosport s.r.o. – WordPress Zajišťujeme komplexní technickou podporu a garanci náhradních dílů díky českým a evropským dodavatelům technologií! rychlost prestavby kola na elektrokolo Díky zkušenostem jsme schopni kolo přestavět v krátké době na maximálně profesionální úrovni. Disponujeme unikátními technologiemi a jsme schopni provést velmi rychlou diagnostiku.


ELEKTROSADY PRO PŘESTAVBY KOL

Elektrosada ES POWER FRONT –  36V/250W + zadní baterie s osvětlením, 11Ah (Panasonic) – cena: 20 990 Kč,-  skladem na prodejně v Brně

Název záložkyPodrobný popisChci tuto elektrosaduFotografie
elektrosada přední pohon es power front Dodáváme zapletené do českých ráfků REMERX o velikostech 26″ a 28″.

Novinka pro rok 2017 – značkový přední pohon s 11,6Ah baterií za super cenu!

Elektrosada ES POWER FRONT využívá nejmodernější řídící jednotku řady ES, která zajišťuje zcela nový pocit při jízdě na elektrokole vybaveném předním pohonem. Velmi lehký elektromotor, který je konstrukčně téměř totožný s motorem u sady ES POWER GEAR je připraven pro montáž na kolo s kotoučovými brzdami.

Chod motoru je velmi tichý i při velké zátěži díky sinusové řídící jednotce a kvalitně zpracované planetové převodovce.

Elektrosada ES POWER FRONT je výborným řešením pro kola se sníženým rámem, kde není možné použít rámovou baterii. Elektrokolo s tímto pohonem je díky motoru vepředu a baterii vzadu vyvážené a tím pádem se i dobře přenáší. Přední pohon oceníte v případě defektu, kde je manipulace s kolem snazší než u motorů zadních. Rychlou demontáží předního kola s motorem a vyjmutím baterie z nosiče máte rázem zpět obyčejné kolo…

ES POWER FRONT je vybavena chytrou řídící jednotkou, která plně programovatelná, disponuje funkcí autodiagnostiky a je spojena CAN rozhraním se SMART BMS v baterii se kterou během jízdy komunikuje. Pohon jsme schopni nastavit přesně dle požadavků jezdce. Díky speciálnímu diagnostickému nástroji během několika minut zjistíme případný problém a tím je výrazně urychlen servis.

Štíhlá baterie s odolným hliníkovým tělem je osazena kvalitními články PANASONIC a je vybavena zadním osvětlením. Nosič je taktéž vyroben z odlehčeného, ale pevného materiálu. Kapacita baterie je 11Ah.

Plně programovatelný LCD displej je vybaven USB nabíječkou, která bez problému během jízdy nabije i energeticky náročné smartphony a GPS navigace. Ovládání na displeji je snadné a přehledné. Podsvícení displeje, stejně jako WALK MODE (tlačítko pro chůzi) je u těchto sad samozřejmostí.

Kabely jsou osazeny kvalitními vodotěsnými šroubovacími konektory. Sada je vybavena odpojovačem motoru. Super rychlý RPM snímač zajišťuje přesnost snímání a okamžité reakce systému, pro  bezpečnou a plynulou jízdu.

ES POWER FRONT patří mezi sadami s předním pohonem mezi absolutní špičku a s ohledem na celkovou technickou pokročilost ji zakoupíte za velmi přívětivou cenu.

 

Baterie: Nosičová – hliníkové tělo, integrované zadní osvětlení, články PANASONIC 11,6Ah, SMART BMS

Uchycení baterie: V pevném odlehčeném nosiči

Nabíječka: automatická s indikátorem stavu nabití

Motor: 250W bezkartáčový, super silent pro kotoučové, nebo V brzdy

Ráfek: dvojitý ráfek,  přední vypletené kolo s motorem

Typ senzoru šlapání: miniaturní snímač 24 pulzů, nebo volitelně standardní 12 magnetový

Ovladač pohonu, display:  LCD s podsvícením, ovládacími prvky a USB nabíjením

Řídící jednotky:  Plně programovatelná s autodiagnostikou, přímé propojení s BMS přes CAN

Tuto elektrosadu Vám můžeme dodat samostatně, nebo namontovat na přímo na Vaše kolo stačí si vybrat jednu z možností: zavolat na číslo: 722 721 507, stavit se přímo na prodejnu na adrese: Drobného 287/2, 602 00 Brno kde si můžete vyzkoušet všechny technologie pohonu elektrokol dostupné v ČR, nebo nám napište POPTÁVKU PŘESTAVBY ELEKTROKOLA a my se Vám ozveme…

Elektrosada Excimer Power Drive GEN2 (extra tichý motor) 36V/250W + zadní baterie nové generace Xenon (Votani brand) vyrobené v ČR, 11,6Ah (LG MG1) – cena: 19 990 Kč,- | 13Ah – cena: 20 990,- | 17,4Ah – cena: 22 490,- skladem

Elektrosada Excimer Front PLUSPodrobný popisChci tuto elektrosaduFotografie
přední motor pro elektrokolo excimer gen2

Dodáváme zapletené do českých ráfků REMERX o velikostech 26″ a 28″ – možnost volby barvy drátů i ráfku.

Druhá generace eletkrosady Excimer s volitelnou kapacitou baterie 11,6Ah – 17,4 Ah!

Elektrosada Excimer druhé generace, kterou dodává výhradně Elektrosport s.r.o. Elekrosada je určena primárně pro západní trh. Nová verze elekrosady je odolnější a spolehlivá. I proto kola s těmito sadami používají půjčovny v Rakousku, Holandsku a ostatních zemích. Velmi tichý chod motoru a vysoce kvalitní LED displej se 6 asistenčními stupni zaujme i velmi náročné uživatele.

Elektrosady Excimer jsou ideální volbou pro zájemce o elektrokolo, které se bude vyznačovat velmi tichým a kultivovaným provozem, účelností, skvělým designem a hlavně kvalitou bez kompromisů. Tyto pohony byly vyvinuty pro elekrokola Votani nové generace, která patří mezi špičku v Holandsku, kde cyklisté patří mezi nejnáročnější zákazníky.

Za přívětivou cenu Vám nabízíme elektrosady, které splňují požadavky západního trhu. Novinkou je použití baterií Xenon s brandingem Votani vyráběných v Brně o kapacitě 11,6Ah až 17,4Ah umístěné v lehoučkém a přesto odolném nosiči. Nová verze elektrosady Excimer je oproti svému předchůdci lehčí o téměř dva kilogramy. Baterie je osazena Li-Ion články LG MG1, které zajistí dlouhou životnost baterie s dojezdem 80 – 120 km dle kapacity baterie.

Nadstandardní dvanácti magnetový RPM snímač zajišťuje přesnost snímání a okamžité reakce systému, pro  bezpečnou a plynulou jízdu.

Advanced LED displej může směle konkurovat dražším systémům s LCD. Přepínání mezi 6 asistenčními stupni je navíc realizováno prostřednictvím dvou tlačítek. Kvalita zpracování je s běžnými LED displeji nesrovnatelná.

Kapitolou samou pro sebe je použitý HUB motor. Speciální uložení komponent společně s použitím vysoce kvalitních materiálů zajišťuje motoru extrémně tichý chod i při vysokých zátěžích.

Baterie: LG MG1 Li-on/36V 11,6 – 17,4Ah, Xenon Rx – Votani

Uchycení baterie: V nosiči

Nabíječka: automatická

Motor: 250W bezkartáčový, low-noise extra tichý přední motor

Ráfek: dvojitý ráfek,  přední vypletené kolo s motorem

Typ senzoru šlapání: magnetový snímač – 12 magnetů

Ovladač pohonu, display:  Advanced LED displej (6-stupňový)

Tuto elektrosadu Vám můžeme dodat samostatně, nebo namontovat na přímo na Vaše kolo stačí si vybrat jednu z možností: zavolat na číslo: 722 721 507, stavit se přímo na prodejnu na adrese: Drobného 287/2, 602 00 Brno kde si můžete vyzkoušet všechny technologie pohonu elektrokol dostupné v ČR, nebo nám napište POPTÁVKU PŘESTAVBY ELEKTROKOLA a my se Vám ozveme…

 

Jak probíhá správná přestavba kola na elektrokolo

kolo pro přestavbu na elektrokolo Pro doporučení samotné přestavby vašeho stávajícího kola je nutné se s jízdním kolem zastavit na některou z poboček a konzultovat s naším technikem, zda je kolo vůbec vhodné na přestavbu, protože je zbytečné přestavovat starší typy jízdních kol ve velmi špatném technickém stavu, nebo kola neodborně prodaná prodejci například s ohledem na výšku postavy jezdce k velikosti kola.

 

 

 

přestavby elektrokol brzdyJe vhodné, aby jízdní kolo mělo samostatné brzdové páky a samostatné řadící páky.V případě, že má jízdní kolo integrované řadící a brzdové páčky, je na zákazníkovi,zda se rozhodne nenamontovat na své jízdní kolo brzdové páky s čidly odpojení motoru při brzdění či nikoli. U většiny elektrosad prodávaných firmou Elektrosport s.r.o. je odpojovač motoru montován přímo na lanko zadní brzdy, takže není třeba zásah do konfigurace kola.

 

 

 

brzdy-mechanismusLevnější variantou přestavby je jízdní kolo s klasickou „V“ brzdou než s diskovými brzdami. Na diskové brzdy se páky včetně odpojování motoru nedávají, protože by se jinak musely brzdy vyměnit kompletně. Samozřejmě i odpojování brzd s kotoučovými brzdami lze realizovat, nicméně cena je poté výrazně vyšší.

 

 

 

snímač šlapáníDále je nutné na jízdní kolo namontovat snímač šlapaní, v případě, že není možno snímač namontovat, je nutné zvolit jinou – tedy delší středovou osu. U některých elektrosad pro přestavbu kol na elektrokola se můžeme setkat i s torzním senzorem.

 

 

 

baterie pro elektrokoloNásledně na kolo umístíme baterii. Na treková kola se montují převážně baterie nosičové vč. nosiče, na kola horská dáváme většinou rámové baterie. Baterie disponují různými kapacitami. Dražší elektrosady mají obvykle vyšší kapacitu a tím pádem i větší celkový dojezd. O baterii je třeba se během provozu náležitě starat. K Vaší plné informovanosti jsme připravili detailní sekci o bateriích elektrokol.

 

 

motor elektrokolaPoté je třeba na kolo namontovat elektromotor. Realizace probíhá buď výměnou celého kola včetně motoru, nebo rozpletením stávajícího kola a zapletením elektromotoru. Doporučujeme vždy výměnu celého kola, protože tím eliminujeme problémy s použitým (starším) ráfkem. Navíc, již napletené kolo není potřeba centrovat.  U středových pohonů měníme celé středové složení.

 

 

displej pro elektrokoloJako poslední namontujeme na kolo kompletní kabeláž a displej. Následuje kontrola všech nainstalovaných komponent. Poté kolo vyzkoušíme v záběru, projedeme a společně se záručním listem na elektrosadu předáme zákazníkovi s přáním pohodové a bezpečné jízdy.


Cena přestavby je 1500,- vč. DPH + cena přestavbové elektrosady a případných komponent potřebných pro montáž, například jiná středová osa, samostatné řadící páky, lanka a spojovací materiál. Celková cena přestavby je zákazníkovi vždy oznámena před zahájením přestavby.