Obchodní podmínky a reklamační řád

3Toto jsou obchodní podmínky mezi dodavatelem / prodávajícím: 

Elektrosport s.r.o. IČO: 02471311,  C 81419 vedená u Krajského soudu v Brně

Fakturační adresa: Jana Vrby 1201/5, 664 91 Ivančice

a kupujícím – zákazníkem:

Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uverejněna na internetových stránkách provozovatele. www.elektrosport.cz

Ceny:

Uvedené aktuální ceny jsou včetně DPH a prodávající si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu cen bez předchozího upozornění. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího. Některé akční nabídky jsou časově omezeny. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.

Objednávka zboží:

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:

  • Osobní návštěvou naší provozovny na adrese Drobného 287/2, 602 00 Brno
  • Objednáním prostřednictvím webových stránek www.elektrosport.cz
  • Telefonickým kontaktem na číslech: 722 721 507 (Brno) .
  • Prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@elektrosport.cz

V případě objednávky prostřednictvím internetových stránek (e-shopu), systém rozešle automatické potvrzení objednávky na e-mailovou adresu objednavatele. Prodejce pak telefonicky potvrdí objednávku s informací o termínu dodání.

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky na jejímž základe je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží „na objednávku“, které je nutné na přání zákazníka obstarat, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100% kupní ceny.

Platba zboží a expedice:

Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
Hotově – v kamenné prodejně.
Na dobírku – příslušnou částku zaplatí kupující při převzetí zásilky od dopravce.
Bankovním převodem předem – kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti Komerční Banka a. s. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.

Dodání zboží:

Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího, je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka vždy obsahuje daňový doklad. Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice. Cenu za dopravu hradí prodávající.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka:

Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí telefonicky. V případě, že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 250,- Kč (včetně DPH). V takovém případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilky byla expedována.Pokud kupující zruší objednávku, na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech: Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné. Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

Možnost vrácení zboží:

Zboží je možné vrátit bez udání důvodů do 14 dní ode dne převzetí zboží. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které obvykle není skladem a bylo dodáno na konkrétní objednávku. Vrátit lze pouze nepoužité zboží ve 100% stavu včetně nepoškozených obalů a příslušenství. Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu. Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací. Postup při vrácení zboží: Kupující informuje prodávajícího o svém požadavku vrátit nebo vyměnit zboží na tel. 774 944 579. Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží na adresu prodávajícího (včetně kopie dokladu o zakoupení – paragon nebo faktura). V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V takovém případě nemůžeme zásilku přijmout. Po obdržení kompletního a nepoškozeného, původně zakoupeného zboží včetně kopií dokladů o zakoupení, vystaví prodávající dobropis. Tento dobropis zašle, nebo předá kupujícímu do vlastních rukou. Po obdržení kupujícím podepsaného dobropisu vrátí prodávající kupujícímu dobropisovanou částku v hotovosti na prodejně nebo převodem na účet.

Reklamace:

V případě, že se vyskytne důvod k reklamaci, postupuje prosím podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

Souhlas s reklamačním řádem:

Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje zákazník převzetím faktury, daňového dokladu (daňový doklad slouží zároveň jako záruční list), podpisem kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato v provozovně prodávajícího, případně  převzato od dopravce, či vyzvednuto na poště.

Povinnost kontroly:

Zákazník je povinen zkontrolovat výrobek při převzetí, není-li nikterak viditelně poškozen, nebo poničen a že splňuje parametry, které jsou deklarovány, kterým rozumí a souhlasí s nimi. Při zaslání produktu přepravní službou, pokud je zásilka poničena, nepřevezme zákazník zásilku a neprodleně kontaktuje prodávajícího.Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu – daňový doklad, je povinen ihned informovat prodávajícího. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a v originálním obalu, pokud s ním bylo zboží prodáno. Reklamace zboží může být uplatněna pouze na adresách provozoven viz níže.

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:

– poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
– s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
– mechanicky poškozené mimo běžného opotřebení
– bez doložení původu nákupu
– poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
– zboží poškozené neodborným servisním zásahem

Poškození vzniklé přepravou zásilky

Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje reklamační oddělení. Veškeré zboží je pojištěno a v případě poškození při dopravě bude po navrácení zásilky zákazníkovi dodán zdarma nový výrobek.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový kus při splnění následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak se řeší reklamace dohodou).

Reklamace v záruční době

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí standardně 24 měsíců – není-li stanoveno jinak. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje. Záruka se také nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku – především baterie, nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

Práva a odpovědnosti za vady věcí, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Prodávající, nebo jím pověřený pracovník, rozhodne o reklamaci ihned po obdržení reklamovaného zboží, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady (viz § 19 zákona o ochraně spotřebitele). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

Postup při reklamaci

Pro rychlé vyřízení reklamace nejprve nahlaste závadu v uvedenou dobu na níže specifikovaný kontakt. Následně zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně, nebo zašlete  na její adresu: Elektrosport s.r.o. Drobného 278/2,  Brno 602 00. Přiložte kopii faktury nebo paragonu. Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. V případě, že zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady, je možné požadovat slevu při dalším nákupu v hodnotě dopravného. V takovém případě je třeba výši dopravného doložit dokladem o zaplacení ( např. podacím lístkem).

Součinnost zákazníka

Zákazník je povinen poskytnout prodávajícímu neprodleně veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně odpovídajícího potřebného vyzkoušení, nebo demontáže výrobku). Zákazník je zejména povinen předat výrobek při uplatnění reklamace čistý v souladu s hygienickými přepisy, nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujících takové ověření a odstranění vady.

Vyzvednutí zboží ze záruční opravy:

Zákazník je povinen vyzvednout si zboží ze záruční opravy nejpozději do 1 měsíce od uplynutí doby, kdy záruční oprava měla být provedena a byla-li provedena později, do 1 měsíce od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 120,-Kč / započatý den.

Tento reklamační řád vstupuje v platnost dne 16. března 2014.

Ochrana osobních dat:

Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude nakládáno jiným způsobem, než pro vyřízení Vaší objednávky. Tato data nebudou také poskytována třetím osobám, reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem. Správcem osobních údajů je spol. Elektrosport s.r.o.. Zákazník, který dal souhlas se zpracováním osobních údajů, může tento souhlas kdykoli zrušit a to písemným požadavkem na e-mailovou adresu info@elektrosport.cz – jeho osobní údaje budou následně z databáze odstraněny.

Závěrečná ustanovení:

Prodejce si vyhrazuje právo měnit text Obchodních podmínek. Změny provedené v textu Obchodních podmínek jsou platné a účinné prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byly změny zveřejněny na www.elektrosport.cz. Vztahy mezi zákazníkem a prodejcem neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí Občanským zákoníkem.