11,6Ah - Elektrosada 8FUN 350W (středový motor) + česká rámová baterie XENON F11 Zobrazit v plné velikosti

11,6Ah - Elektrosada 8FUN 350W (středový motor) + česká rámová baterie XENON F11

Kombinace silnějšího středového pohonu 8FUN 350W a stylové rámové baterie Xenon F11 z hliníkové slitiny a se skvělým designem osazené značkovými články je skvělým řešením pro ty, kteří hledají středový pohon se solidním dojezdem a velmi nízkou váhou baterie.

Více informací

8FUN-350-F11

Dostupnost: Skladem na prodejně v Brně

19 Produkty je na skladě

25 990,00 Kč

Silnější verze středového pohonu 8FUN osazená výkonnější řídící jednotkou pro ještě lepší zážitek z jízdy. Tato elektrosada se hodí i do náročného terénu, kde oceníte větší kroutivou sílu a celkový výkon. Narozdíl od 1000W motorům nepřetěžuje tolik řetěz a přehazovačku a je ideálním společníkem na dlouhé vyjížďky i do náročných podmínek.

Silný středový motor 350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole: - rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti - snadná montáž - využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně - díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd - odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola - univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.

 

POHON - 8FUN 350W:

Motor: BLDC 350W/36V

Max. otáčky: 83rpm

Max. hluk: 55dB

Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V

Snímač: integrovaný

Displej: ANO C961

Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny, nastavení, podsvícení zap./vyp.

Přední talíř: 44 zubů

Ovladače: brzdové páčky s odpojovačem levá propojeno přes vodotěsné konektory), ergonimický ovladač s tlačítky

Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru

Dojezd: až 160Km na jedno nabití s baterií 20,1 Ah - dojezd závisí na mnoha faktorech - váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd...

Hmotnost motoru: 3,7kg včetně talíře s ozubeným kolem

BATERIE – Rámová Xenon F11 (11,6Ah) – vyrobeno v ČR – cena s touto baterií: 26 490,-

NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON F11

Představujeme Vám ultimátní rámové baterie s označením XENON F11 vyráběné v Brně z těch nejkvalitnějších dostupných dílů. Zapomeňte na velké plastové baterie. U F11 jsou značkové články LG MG1 s dlouhou životností ukryty v těle z odolné hliníkové slitiny což zajišťuje vysokou mechanickou odolnost a efektivnější chlazení.

Moderní design baterie, úroveň dílenského zpracování, celková promyšlenost a hlavně odolnost baterie je důsledkem několikaletého vývoje.

Výklopný mechanismus baterie umožňuje její umístění i do menších rámů.

Robustní kovový úchyt baterie je doplněn speciální gumovou podložkou, která zajišťuje maximální pevnost uchycení a eliminuje otřesy přenášené na baterii.

Funkce baterie hlídá pokročilý BMS nové generace. Samozřejmostí je ukazatel stavu nabití přímo na baterii.  Součástí je samozřejmě automatická nabíječka.

Xenon F11 je zkrátka špičkou mezi bateriemi prodávanými v ČR i zahraničí  a dodává kolům přestavěným na elektrokola maximálně profesionální vzhled.

MAXIMÁLNÍ ODOLNOST:

Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

DESIGN A FUNKCE:

Baterie pro elektrokola Xenon F11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici.

Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV.

Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů.

VYROBENO V ČESKU !

Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.


 

PARAMETRY BATERIE:

Dodavatel: Elektrosport s.r.o.

Typ článků: Li-ion LG MG1

Nabíjecí napětí: 42V

Nominální napětí: 36V

Nominální kapacita: 11,6 Ah (využitelných 11,4Ah)

Nabíjecí proud: standardní nabíjení 0 – 45°C

Metoda standardního nabíjení: 2A max. 4A

Nominální vybíjecí proud: 12A

Pulzní vybíjecí proud: 17A

Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C – +45°C

Homotnost: 2,8kg (včetně doku), 2,4kg bez doku

Rozměry: 410mm x 10mm x 55mm

Nabíječka: 36V/2A plně automatická

Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

Ochranné prvky: ochrana proti – zkratu, vybytí, přebití, přehřátí (advanced BMS)

Ovládání: tlačítko, ukazatel stavu akumulátoru – LED

Příslušenství: nabíječka 36V/2A

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR!